حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

گفتگو با آیت‌الله خامنه‌ای درباره شخصیت شهید نواب صفوی

پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 



ادامه مطلب ...

عقب نشینی ایران از نگاه فاکس نیوز؛
فوری/ ایران هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را پس فرستاد * 
شبکه فاکس نیوز: ایران هواپیمای بدون سرنشین «آر.کیو.۱۷۰» آمریکا را پس فرستاد.
 



ادامه مطلب ...

هدنبال ناامیدی از تحریم انتخابات؛

فراخوان ' راه سبز امید ' برای ازسرگیری اعتراضات همزمان با انتخابات
شورای هماهنگی راه سبز امید همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران از هواداران خود خواسته است صحنه انتخابات را به مجالی برای تبلور اعتراض تبدیل کنند.
 

 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:اخوان المسلمین, :: 20:53 :: نويسنده : مهردادفلاحی

وزنامه الاخبار در خبری نوشت؛

توافق پشت پرده اخوان المسلمین با آمریکا و شورای نظامی حاکم در مصر*سند

منابع رسانه ای از توافق محرمانه اخوان المسلمین مصر برای تحویل قدرت در بیست وسوم ماه جاری میلادی، در مقابل اعطای برخی امتیازها به ارتش و اطمینان خاطر به واشنگتن برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل، خبر دادند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه الاخبار لبنان 18ژانویه (28دی) در خبری نوشت: «منابع رسانه ای از توافق محرمانه اخوان المسلمین مصر برای تحویل قدرت در بیست وسوم ماه جاری میلادی، در مقابل اعطای برخی امتیازها به ارتش و اطمینان خاطر به واشنگتن برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل، خبر دادند.»



ادامه مطلب ...


اعتراف رسانه فرانسوی به توانایی های ایران؛
فیگارو: تجهیزات نظامی ایران برای بستن تنگه هرمز و پاسخگویی به تحریم ها کامل است*سند

 

روزنامه فیگارو نوشت: « جمهوری اسلامی برای بستن تنگه هرمز و در پاسخ به تحریم های جدید که در آینده ای نزدیک ازسوی کشورهای غربی اعمال خواهد شد 

 
دارای انواع تجهیزات نظامی است که تقریباً کامل به نظر می رسد.»

 



ادامه مطلب ...

احکام و فتواهای دینی موجود درباره حجاب، افراط گرایانه است! نباید میان زنان و مردان تفاوت قائل شویم. زنان باید مانند مردان آزاد باشند! در واقع زنان از عریان گشتن منع شده اند اما حجاب اجباری نیست! پوشیده بودن آنان کافی است! 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:فراهانی, :: 14:29 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

اقدام وقیحانه گلشیفته فراهانی

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشار تصاویر مستهجن حضور «گلشیفته فراهانی» در یک فیلم مبتذل فرانسوی بر روی سایت‌های اینترنت ، نمای دیگری از پشت پرده زشت سینما را برملا کرد.
نکته جالب توجه آنجاست که در تیزر تبلیغاتی این فیلم، هیچیک از هنرپیشه‌ها به جز این هنرپیشه ایرانی، حاضر به نیمه عریان شدن نمی‌شوند.
گفتنی است چندی پیش برخی مسئولان فرهنگی تلاش بسیاری را انجام دادند تا این بازیگر را از طریق لابی‌های دولتی به کشور بازگردانند که این اقدام با مخالفت رسانه‌های انقلابی و هنرمندان متعهد روبرو شد.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

رژیم صهیونیستی صدای پخش اذان از مساجد کرانه باختری را کاهش می‌دهد

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی"هاآرتص" مدعی شد که صدای اذان شهرک‌نشینان را آزار می‌دهد و تعدادی از شهرک‌نشین‌ها از این موضوع به ارتش شکایت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در پاسخ به این شکایت‌ها اداره موسوم به "اداره نظامی در کرانه باختری" در حال بررسی موضوع وارد کردن سیستم‌های تکنولوژی جدید با هدف کاهش صدای اذان در مساجد کرانه باختری است.

به نوشته این روزنامه نیروهای اشغالگر سعی دارند بلندگوهایی را در مساجد کار بگذارند که در صورت بالا رفتن صدای موذن به طور خودکار صدا را در حین پخش کاهش می‌دهد.

اداره نظامی کرانه باختری گفته است که این کار با هماهنگی تشکیلات خودگردان صورت خواهد گرفت.
مساجد الخلیل و حرم شریف ابراهیمی از جمله مساجدی هستند که شهرک‌نشین‌های صهیونیست به پخش صدای اذان از این مساجد اعتراض کرده‌اند.

تجاوز خاخام مدافع هولوکاست به دختران نابالغ

به گزارش فارس به نقل از نشریه صهیونیستی جروزالم پست، این خاخام 70 ساله صهیونیست مظنون است که به چندین دختر نابالغ تجاوز کرده است و به همین دلیل از سوی پلیس فرانسه تحت بازجویی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، اخبار رسانه های فرانسوی حاکی از این است که "دنیل فارهی" که موسس جنبش یهودیان لیبرال فرانسه است و یکی از اعضای ارشد جامعه یهودیان این کشور نیز محسوب می شود، متهم است که چندین دختر نابالغ فرانسوی را مورد تجاوز قرار داده است و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد، این در حالی است که فارهی هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

اگرچه این خاخام هفتاد ساله تمامی اتهامات مربوط به خود را تکذیب کرده است، اما میشل سرفاتی رییس جامعه حمایت از یهودیان فرانسه اعلام کرده است که برای موضع گیری در این زمینه منتظر اعلام نتایج تحقیقات خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرده است: در صورتی که اتهامات مطرح شده بر ضد این خاخام صهیونیست که یکی از مدافعان سرسخت هولوکاست است درست باشد، این مسئله برای ما یک فاجعه خواهد بود.

 

چرا حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای برخی افراد به روال ماهانه، روزانه و یا حتی هر ساعته تبدیل شده است؟ پژوهش جدید محققان به این سوال پاسخ می‌دهد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود به نقل از زد‌ دی‌نت، نتایج پژوهش جدید محققان دانشگاه "بوستون" بیان‌گر آن است که دلیل فعالیت گاه هر ساعته افراد در شبکه‌های اجتماعی، پاسخ‌‍گویی این فعالیت به 2 نیاز اجتماعی اساسی افراد است.



ادامه مطلب ...

پس از نوشتن مطالبی درباره دیدار "آنجلینا جولی" و "برد پیت" از موزه یادبود هولوکاست در واشنگتن، آیا وی فیلمی درباره یک منازعه ژئوپولتیک مانند منازعه میان اسرائیل و فلسطینیان می‌سازد؟

به گزارش گرداب، نشریه "جوییش ژورنال" در مقاله خود با عنوان "آیا آنجلینا جولی باید درباره منازعه میان اسرائیل و فلسطین فیلم بسازد؟" نوشت: پس از نوشتن مطالبی درباره دیدار "آنجلینا جولی" و "برد پیت" از موزه یادبود هولوکاست در واشنگتن به منظور تبلیغ فیلم آنجلینا با نام "در سرزمین خون و عسل"، تنها به سوال یکی از خبرنگاران اسرائیلی از جولی می‌توان فکر  کرد. سوالی که به طرز شگفت‌آوری ابتکاری نبود و جدی به نظر نمی‌رسید: آیا وی فیلم دیگری درباره یک منازعه ژئوپولتیک مانند منازعه میان اسرائیل و فلسطینیان می‌سازد؟



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:مهدی خزعلی, :: 18:2 :: نويسنده : مهردادفلاحی

دل و قلوه دادن خزعلي با سلطنت‌طلبان و منافقين/ هاشمي به من گفت اعتماد مردم با يك انتخابات سالم هم برنمي‌گردد چند انتخابات نياز است

مهدي خزعلي از عناصر ماجراجوي فتنه كه علي‌رغم اظهارنظرها و اقدامات خلاف قانون و ساختارشكنانه در طول حدود سه سال اخير، هنوز با حكم محكوميتي مواجه نشده و اخيراً‌ نيز به‌دنبال احضار و بازداشت موقت وي، موج مظلوم‌نمايي براي وي در سايت‌هاي ضد انقلاب به‌راه افتاده است، بر اساس فيلم منتشر شده از وي بر روي اينترنت، حدود يك‌ماه قبل نيز در فاز جديد شيرين‌كاري‌هايش در تالار گفت‌وگوي يك شبكه ضد انقلاب حاضر شده و با ضد انقلاب‌هاي فراري دل و قلوه رد و بدل كرد!



ادامه مطلب ...

جام دوستي روسيه

تيم فوتبال جوانان ايران وارد روسيه شد

اعضاي تيم فوتبال جوانان ايران براي شرکت در يک تورنمنت بين‌المللي وارد روسيه شدند.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:ال کلاسيکوی, :: 16:57 :: نويسنده : مهردادفلاحی

نگاهي آماري به ال کلاسيکو دربي
 

هر چند به بهانه 248 امين ال‌کلاسيکودربي به جدال دو قطب فوتبال اسپانيا پرداخته شد اما در نگاهي آماري مشخص مي‌شود رئال مادريد در اکثر عرصه‌ها همچنان جلوتر از بارسلونا است.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:تیم ملی, :: 16:46 :: نويسنده : مهردادفلاحی

تيم ملي فوتبال ايران يک پله صعود کرد

تيم ملي فوتبال ايران با صعود يک پله‌اي در رده بندي فيفا به رتبه چهل‌وچهارم جهان رسيد.

 

 



ادامه مطلب ...

براساس اعلام فدراسيون آمار و تاريخ

حجازي در رده 130 و عابدزاده در رتبه 158 جهان

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال اسامي رکوردداران طولاني ترين مدت بسته نگه داشتن دروازه را اعلام کرد که بر اساس آن ناصر حجازي و احمدرضا عابدزاده دروازه بانان اسطوره اي فوتبال ايران در مکان هاي 130 و 158 جهان قرار دارند.

 

 



ادامه مطلب ...

پس از آن که سلمان رشدی ملعون در سال 1988م. (1366 خورشیدی) با نوشتن آیات شیطانی خود، قلب و جان مسلمین و آزادگان جهان را در آتش خشم و غم سوزاند، این بار در اربعین حسینی و در شهر دارالمومنین دزفول، دست کثیف شیطان از آستین یکی از بلاگرهای عرصه ی مجازی بیرون آمده و با اهانتِ مستقیم به ساحتِ مقدسِ پروردگار و کفرگویی هایی فوق تصور، خطاب به ذات اقدس الهی، مؤمنانِ شهر مقاومِ دزفول را در موجی از خشم و اندوه فرو برد.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:شیعه, :: 9:20 :: نويسنده : مهردادفلاحی

سابقه دین اسلام در سرزمین ايران به عصر حیات «پیامبر اکرم(ص)» و نامه آن حضرت به «خسرو پرویز» شاه ایران برمی‏گردد؛ و ورود رسمی این دین به این سرزمین، به سال 16 هجري و در زمان حکومت «عمر بن خطاب» خليفه دوم.

به گزارش مشرق، سابقه دین اسلام در سرزمین ايران به عصر حیات «پیامبر اکرم(ص)» و نامه آن حضرت به «خسرو پرویز» شاه ایران برمی‏گردد؛ و ورود رسمی این دین به این سرزمین، به سال 16 هجري و در زمان حکومت «عمر بن خطاب» خليفه دوم.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:سینما, :: 18:9 :: نويسنده : مهردادفلاحی

در گروهی از این فیلم ها هم شیطان یا ابلیس ، شخصیت اصلی بود و سعی داشت تا با به خدمت گرفتن برخی آدم ها، حاکمیت خود را بر کره زمین اثبات نماید. در این نوع فیلم ها که بعضا به آثار آخرالزمانی نیز راه بردند(مانند "پایان روزها" پیتر هایمز یا "دروازه نهم" رومن پولانسکی و یا "طالع نحس") ، شیطان تقریبا قدرتی همپای خداوند داشت و به صورت یک رقیب ( و نه براساس دیدگاه توحیدی به عنوان بنده خدا) سعی می کرد در مقابل قدرت الهی بایستد 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:علائم ظهور, :: 17:57 :: نويسنده : مهردادفلاحی

حوادث مصر در آستانه ظهور- قسمت سوم

تحولات کنونی مصر و تطابق آن با برخی از روایات مربوط به حوادث آستانه ظهور، ما را به این سو سوق داد که به بررسی دقیق این روایات بپردازیم. چرا که این موضوع، افکار فراوانی را به خود واداشته و پرسش های پر اهمیتی را ایجاد کرده است. به راستی اگر حوادث کنونی مصر همان باشد که روایات ما آن را نشانه ای برای ظهور منجی آخر الزمان دانسته، چه تحول بزرگی در پیش روی خواهد بود و چه حادثه شگرفی در انتظار عالم خواهد بود



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:شهدا, :: 17:48 :: نويسنده : مهردادفلاحی

شهيدي كه زنده شد

 

«ناصر نصراللهي» امدادگر و راننده آمبولانس و جانباز ۵۰ درصد دفاع‌مقدس است كه ماجراي انتقال مجروحي را از جبهه جنوب به بيمارستان «كارخانه نورد» اهواز نقل مي‌كند كه اشتباها به جاي يك شهيد تحويل وي شده بود.
به گزارش جهان، ناصر نصراللهي در گفت‌وگو با ايسنا مي گويد: اوايل حضور در جبهه وقتي كه به «جزيره مجنون» آمده بودم به خاطر وجود نيزارها و سكوتي حاكم بر آنجا، احساس آرامش بسيار خوبي داشتم اما وقتي عراقي‌ها چند تن از همرزمانم را با «گيوتين» سر بريدند اندك اندك از حضور در آنجا دلسرد شدم و از تاريكي، سكوت،آب گرفتگي مرداب و خش خش بسيار دلهره داشتم. اگر كار ضروري پيش مي‌آمد چند نفر از رزمندگان را به عنوان تأمين با خود مي‌بردم.



ادامه مطلب ...

محسن مخملباف:اقتدار جهانی آیت الله خامنه‌ای من را دیوانه کرده!

سازنده آثار سینمایی غیراخلاقی، وابسته فرهنگی پنتاگون در افغانستان و مشاور میرحسین موسوی به دیوانه بودن خودش اعتراف کرد!

محسن مخملباف، طي مصاحبه اي با يک شبکه سلطنت طلب، از بيماري‏ رواني اش که در اثر اقتدار جهانی ولي فقيه و آرزوهاي بر باد رفته اپوزيسيون، بوجود آمده، گلايه کرد.



ادامه مطلب ...

شوي تبليغاتي هند تمام شد/ ايران براي مبادله با روپيه و طلا شرط بگذارد

ماجراي خريد نفتي هند از ايران و ناتواني در تسويه بدهي ناشي از خريد، در ماه‌هاي اول سال جاري به موضوع مورد توجه رسانه‌ها تبديل شد، چرا كه رسانه‌ها اعلام كردند كه هند از سال 2009 به بعد نتوانسته اين بدهي را تسويه كند و ارقام متفاوتي از دو تا نُه ميليارد دلار براي آن ذكر كردند.



ادامه مطلب ...

سخنان مهم آيت‌الله مصباح در جمع تعدادي از مردم اصفهان؛
يك سردار با بي‌ادبي‎اش كاري كرد كه هيچ دشمني نمي‎توانست/ اطاعت از امر رهبري بر همه واجب است نه امر هركس كه عمامه به‌سر دارد

يك هفته پس از آنكه حسين علايي با نوشتن مقاله‌اي در روزنامه اطلاعات آن‌هم در روز 19 دي، موجب ذوق‌زدگي دشمنان انقلاب اسلامي شد، آیت‌الله مصباح یزدی امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان اصفهان گفت: امروز کار کسانی به جایی رسیده که روزی در جبهه ها پست مهمی داشتند، زاویه باز کردند و با سابقه چند ساله در جبهه سردار و امیر بودند اما در مقابل رهبری مقاله می نویسند و بی ادبی می کنند.



ادامه مطلب ...

 

وزير علوم در يك نشست خبري عنوان كرد؛
شبهه در مورد رياست هاشمي بر هيئت امناي دانشگاه آزاد

روز پنج‌شنبه گذشته و در حالي كه تنها ساعاتي از انتخاب فرهاد دانشجو به‌عنوان رئيس جديد دانشگاه آزاد نگذشته بود، بيانيه‌اي با امضاي دبيرخانه هيئت امناي دانشگاه آزاد براي رسانه‌ها ارسال شد كه مدعي بود دانشجو رئيس دانشگاه آزاد نيست و در مورد رياست دانشگاه آزاد جمع‌بندي نشده است.

 



ادامه مطلب ...

مشاور ارشد امنیت ملی کاخ سفید هم دست‌هایش را بالا برد؛
قدرت افسانه‌ای امريكا به لکنت افتاده است/ جنگ قدرت برای جانشینی کاخ سفید آغاز شده

 

"سقوط امريكا شتاب فزاینده‌ای به خود گرفته است." گمان می‌کنید گوینده این جمله کیست؟ محمود احمدی‌نژاد؟ یکی از رهبران استعمارستیز امريكای لاتین؟ نه، اشتباه می‌کنید. این جمله را زیبیگنیف برژینسکی، یکی از بزرگ‌ترین استراتژیست‌های ایالات متحده که قسمت اعظمی از عمر خود را صرف مشاوره امنیتی به سران کاخ سفید کرده، در مقاله‌ای در نشریه "فارین پالیسی" منتشر کرده است



ادامه مطلب ...


 
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی شب گذشته با اشاره به اقدامات تجاوزکارانه ساکنان اراضی اشغالی فلسطین اعتراف کرد که به آتش کشیدن مساجد آبروی اسرائیل را می برد.


به گزارش «شیعه نیوز» ، "دان مریدور" برای نخستین بار اعتراف کرد که به آتش کشیدن مساجد و اماکن اعراب آبروی این رژیم را می برد.

وی در ادامه مدعی شد که سرویس های امنیتی باید تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی به کار گیرند و عاملان هتک حرمت مساجد اعراب را محاکمه کنند.

مریدور گفت: مقابله با گروه های افراطی که به ارتش، اعراب و یهودیان حمله می کنند باید در چارچوب قانون صورت گیرد و خطر اقدامات این گروه ها نباید نادیده گرفته شود.


 
به گزارش مهر، در حالی که خاورمیانه اخیرا شاهد انقلابهای مردمی جهت توجه به کرامت انسانی و ارزشهای اخلاقی بوده است به نظر می رسد در اروپا مسیری کاملا معکوس با این خواسته ها در جریان است.

سیستم سرمایه داری غرب طی ماههای اخیر با سرازیرشدن مردم به خیابانها و فریاد آنها جهت برابری حقوق به روزهای پایانی و افول خود رسید. فصل مشترک اعتراضاتی که در اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، انگلیس و آمریکا شاهد آن بودیم تاکید بر لزوم تغییر و توجه به خواسته های قشری بود که زیر آوار رژیمهای سرمایه داری له شده بودند.



ادامه مطلب ...

هر كس در اربعين امام حسين(ع) را زيارت كند عاقبت به شر نمي شود

مشرق:اربعين از رازهاي هستي است، خصوصيت عدد چهل و اسرار نهفته در آن براي ما روشن نيست. البته چه بسا، با توجه به ويژگي هاي انسان، «چهل بار» تكرار يك رفتار پسنديده موجب ملكه معنوي و تعميق آن رفتار و قابليت نزول فيض خاص خداوند مي شود.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:شیعیان عربستان, :: 23:40 :: نويسنده : مهردادفلاحی
 
 
 
یکی از شیعیان مدینه منوره که سالها به ترویج معارف قرآن و عترت اشتغال داشت درگذشت .
به گزارش «شیعه نیوز» ، شامگاه چهارشنبه گذشته «شیخ حمزه مسلم ‌بن عود» استاد شیعه قرآن کریم در سن 110 سالگی در مدینه منوره دارفانی را وداع گفت.
این عالم عربستانی در طول حیات زاهدانه خود به تعلیم قرآن، احکام و معارف اهل‏بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) اشتغال داشت و حتی دو سال نیز برای این تدریس به هندوستان سفر کرد.

 



ادامه مطلب ...

 

آری جمهوری اسلامی ایران که آخرین گام از حکومت الله و آغاز ظهور کامل دین اسلام و تجلی تام و کامل شخصیت انسان کامل و مدیریت الهی او بر جهان است با ورود به مرحله پنجم و نهایی خویش که عیناً ورود به مقدمات آخرین  14 ظهور منجی بشریت و تحقق وعده الهی است و در لسان روایات ما به " واگذاری پرچم حق از سوی سید خراسانی به مهدی موعود روحی فداه "  15 تعبیر گشته است که رسالت اصلی و غایت انقلاب اسلامی ایران می باشد و هم اینک با تبدیل...



ادامه مطلب ...

 


مجموعه ی هفت برج در مکه ی مکرمه که به ابراج البیت معروف می باشد به طور رسمی در سال 2012 افتتاح شد .

به گزارش پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مجری پروژه ی ابراج البیت ، به طور رسمی از افتتاح تمامی هفت برج از مجموعه ی ابراج البیت در سال 2012 خبر داد .اگرچه مدتها بود که بخشی از اجزاء این ساختمان فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود اما افتتاح رسمی این مجموعه برجها در سال 2012 کلید خورد .

 

دانلود فیلم


 
 

شنبه 24 دی 1390برچسب:علائم ظهور, :: 22:35 :: نويسنده : مهردادفلاحی


مسلمانان، چه شيعه چه اهل سنّت، همگي بر خروج «دابّـة الأرض» در آخرالزّمان اتّفاق نظر دارند، امّا آنها در مورد مشخّص كردن مصداق؛ يعني ماهيّت آن دابّـة ، اختلاف نظر دارند. اهل سنّت قائل به اين است كه دابّـة  الأرض، جنبنده‌اي از جنبندگان زمين است، امّا شيعيان بر اين باورند كه دابّـة  الأرض، يك مرد معيّن است و ما در بخش‌هاي بعد به اين مسئله خواهيم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

حوادث مصر در آستانه ظهور- قسمت دوم 

یکی از نشانه های ظهور که در روایات مطرح شده، ورود نیروهای غربی یا مغربی به مصر است. شیخ طوسی در کتاب الغیبة، ص 463، از عمار یاسر نقل می کند که گفت: دولت اهل بیتِ پیغمبر شما در آخر الزمان خواهد بود و ظهور آن دولت علاماتى دارد: (از آن جمله) ... غربیان به مصر حمله می آورند. وقتى آنها وارد مصر شدند، همین علامت آمدن سفیانى است.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:امام حسین ع, :: 15:5 :: نويسنده : مهردادفلاحی


 

 

 

چهل روز پس از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اهل بیت ایشان برای عزاداری به کربلا وارد و در آنجا با جابربن عبدالله انصاری مواجه شدند، وی بعنوان نخستین کسی که سنت زیارت اربعین را پایه‌گذاری کرده شناخته می‌شود.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:مکه, :: 14:58 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 

مجموعه ی هفت برج در مکه ی مکرمه که به ابراج البیت معروف می باشد به طور رسمی در سال 2012 افتتاح شد .

به گزارش پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مجری پروژه ی ابراج البیت ، به طور رسمی از افتتاح تمامی هفت برج از مجموعه ی ابراج البیت در سال 2012 خبر داد .اگرچه مدتها بود که بخشی از اجزاء این ساختمان فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود اما افتتاح رسمی این مجموعه برجها در سال 2012 کلید خورد .

 

دانلود فیلم

اعلام برنامه‌هاي تيم ملي فوتبال تا ديدار با قطر

کي‌روش:حاشيه‌سازي نکنيد؛مسووليت پذير باشيم

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ضمن تشريح دقيق برنامه هاي تيم ملي تا ديدار با قطر، به برخي افراد گفت که براي تيم ملي حاشيه نسازند زيرا زمان براي ما بسيار مهم و مسووليت مان بسيار عظيم است.

 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کم‌شدن تيم‌ها تاثيري در فشردگي مسابقات ندارد

عزيزمحمدي: ليگ ايران از کره‌جنوبي بهتر است

رئيس سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي ايران از احتمال کاهش تيم‌هاي ليگ برتري در فصل آينده خبر داد.

 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:اوبما, :: 1:32 :: نويسنده : مهردادفلاحی

هراس آمریکا از توانمندی ایران؛
روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به رهبر ایران، نگرانی و هراس خود را از تهدید ایران مبنی بر انسداد تنگه هرمز آشکار ساخته است.

 

به گزارش گرداب، روزنامه نیویورک تایمز از ارسال نامه‌ای از سوی "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا به رهبر ایران حضرت آیت‌الله "خامنه‌ای" خبر داد.



ادامه مطلب ...

حوادث مصر در آستانه ظهور- قسمت اول

 

 

 

 

 

 

 

 

يكياز نشانه هاي ظهور، حركت عمومي مردم منطقه و يا مردم كشورهاي عربي بر ضد حاكمان است. حاكماني كه استبداد، زورگويي

 

و ظلمشان چنان مردم را بر آشفته كه جز به كشتن آنان راضي نخواهند شد.



ادامه مطلب ...
پيوندها