حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
حسین شریعتمداری:
آيا رئيس جمهور محترم از اين نكته بديهي غافل بوده اند كه نامه ايشان بعد از انتشار فقط در ميدان ديد مردم شريف ايران باقي نمي ماند و براي چشم هاي گرسنه و نامحرم دشمنان اسلام و انقلاب نيز كه اين روزها- بيشتر از همه روزها- به عرصه سياسي كشورمان دوخته شده است «سوژه» مي سازد؟!


ادامه مطلب ...
آمریکا سرانجام به آرزویش رسید!
به نظر می رسد وقتی آمریکا متوجه شد که در عالم واقعیت نمی تواند تعرضی به ایران داشته باشد اما ناامید نشد و بالاخره در دنیای مجازی به آرزوی دیرینه خود رسید!

 به گزارش مشرق ،بازی‌های ویدئویی به بازیگران اجازه می‌دهند به ایران حمله کنند.در یک بازی ویدئویی جدید بازیگران در جایگاه اوباما قرار خواهند گرفت.




ادامه مطلب ...
اسرائیل با دوستانش چطور رفتار می‌کند؟ (بخش دوم)
رفتار رژیم صهیونیستی با متحد شماره یک خود یعنی آمریکا چگونه بوده است؟ از عملیات سرقت هسته ای نومک و قربانیان آن چه می دانید؟ برای بازخوانی پرونده سرقت هسته ای اسرائیل از آمریکا با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

سرنخ ترورها در لبنان از سنت‌جرج تا اشرفيه؛
اشتراکات فراوان بين دو حذف فيزيکي "رفیق الحریری" و "وسام الحسن" در لبنان، بيانگر عاملان و انگیزه‌های مشترک این زنجیره تروريستي است. شيوه انفجار، نوع ترور، زمينه‌هاي عمليات، پيامدهاي ترور و سوءاستفاده‌هاي دشمن در هر دو عمليات تروريستي بسيار به يکديگر شباهت داشت.


ادامه مطلب ...

میقاتی: اصراری بر ماندن در قدرت ندارم/«وسام» وابسته به گروهی نبود

خبرگزاری فارس: «نجیب میقاتی»، نخست‌وزیر لبنان پیش از استعفای خود خواستار تشکیل دولت وحدت ملی شد و تاکید کرد که با دولت آینده همکاری کامل خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: میقاتی: اصراری بر ماندن در قدرت ندارم/«وسام» وابسته به گروهی نبود



ادامه مطلب ...

زندگینامه آیت‌الله خامنه‌ای/42
ساعت 9:30 صبح 22 خرداد، ساواك بازجويي مكتوب خود را از سيدعلي خامنه اي آغاز كرد؛ و اين نخستين بازخواست سياسي دستگاه امنيتي از او بود.
گروه فرهنگی مشرق - شرح اسم" عنوان کتاب زندگینامه رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ است که توسط هدایت الله بهبودی به رشته تحریر در آمده و توسط موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی به چاپ رسیده است. البته این کتاب اولین بار همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد؛ اما به دلیل وجود برخی اغلاط تاریخی، توزیع آن متوقف شد تا اینکه مدتی قبل پس از برطرف شدن اغلاط، چاپ و در اختیار علاقه مندان گرفت. در نظر داریم هر روز بخشی از این کتاب را منتشر کنیم.
 



ادامه مطلب ...
اسرائیل چگونه با دوستان خود رفتار می کند؟ (بخش اول)
از حمله 45 سال قبل اسرائیل به ناو آمریکا چه می دانید؟ دلایل این حمله چه بود؟ چرا آمریکا 45 سال در مورد این حمله سکوت کرد و اسرائیل نیز آن را تنها یک اشتباه خواند؟ برای بازخوانی پرونده حمله اسرائیل به ناو لیبرتی آمریکا با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

 

شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند.
به گزارش مشرق، ظهر امروز فردی با کمربند انتحاری در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) و مقابل درمانگاه سیدالشهدای این شهرستان ، خود را منفجر کرد.

به گفته شاهدان عینی، شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند.
 



ادامه مطلب ...
پيوندها