حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
پاسخ چندصد طلبه حوزه علمیه قم به شب نامه بی ادبانه و سکولاریستی،
جرم مصباح آن است که عمار امام خامنه ای است/ معنای رایمان به احمدی نژاد84و88/حمایت ما، حمایت از علم و بصیرت به معنای حقیقی کلمه و صفاست
پس از انتشار شب نامه ای توهین آمیز علیه علامه مصباح یزدی در سایت های منسوب به ستاد قالیباف، جمعی از طلاب حوزه های علمیه قم در دلنامه ای خطاب به ایشان، این اقدام را محکوم کردند. 
 


ادامه مطلب ...
نامه2422 نخبه لرستاني به علامه مصباح/ از شما به دليل ارائه طريق و معرفي دكتر لنكراني سپاسگزاريم

بيش از 2000 نفر از نخبگان استان لرستان در نامه اي به حضرت آيت الله مصباح يزدي به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح، دکتر کامران باقری‌لنکرانی تشكر كردند. 

 

 



ادامه مطلب ...
آیت الله جوادی آملی در ديدار دكتر لنكراني:
دین به ما میگوید برای کشور جانفشانی کنیم/ رقابت مؤمنانه یعنی اگر شد خدا را شکر، نشد هم باز خدا را شکر/ لنکرانی: در این ‏انتخابات می خواهیم الگوی رقابت مومنانه را نشان دهیم

 



ادامه مطلب ...
فرزند يك كانديدا: عملا من رئیس‌جمهور خواهم بود/ قانون اساسی را تغییر می‌دهیم  


ادامه مطلب ...
حمله شدید علی مطهری به آیت الله جنتی
مطهری: صحبت های جنتی سخیف و غیر منطقی بود/ بنز هاشمی در حد پراید است

فرزند شهید مطهری با حمله شهید به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: صحبتهای جنتی در خطبه دیروز نماز جمعه تهران مقداری سخیف بود و این سخنان نه در شأن ایشان و نه در شأن نماز جمعه و نه منطقی............

 



ادامه مطلب ...

عقلانيت، معنويت و عدالت سه مؤلفه مهم براي فرد اصلح/ دشمنان اين كشور از اينكه علامه مصباح يك نفر را به عنوان اصلح معرفي كند، خوششان نمي آيد/برخي كه مخالف سياست هاي هاشمي بودند، اكنون نامزدشان را هاشمي معرفي مي كنند!/ در زمان آقاي هاشمي خريدن يك پرايد آرزو بود

تاريخ  :  1392/02/26
 پايداري: عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: يكي مانند علامه مصباح كه در مخالفت و مقابله با انحراف و فتنه محكم ايستاده و در دفاع از ولايت و ارزش ها سينه سپر كرده است و در تمامي صحنه ها حضور روشنگرانه دارد وقتي الان با صراحت اظهار نظر مي كند دشمنان اين كشور خوششان نمي آيد، كه ايشان يك نامزدي را بعنوان اصلح معرفي كنند.



ادامه مطلب ...
موج جدید ترور شخصیتی مطهری و عمار زمانه؛
ترور بزرگان در دستور کار گروهک فرقان جدید / ای مصباح تو مجرمی؟! / ای مصباح تو محکوم به حبسی؟!

این جماعت تخصصشان در نامه های بدون نام و نشان و انتشار آن به نام دیگران می باشد. روزی از نام دانشجو سوء استفاده می کنند و روزی از نام طلاب و روحانیون و انگار هیچ قانونی هم برای مهار و مجازات این گروه فرقانی نوین وجود ندارد و این گروهک برای رسیدن به قدرت و تحقق آرمانهای خوارجی شان همه وسایل را برای خود توجیه می کند.

 

 



ادامه مطلب ...
احیای تیم سیاسی - امنیتی 88 موسوی در ستاد انتخاباتی 92 هاشمی رفسنجانی/ تلاش برای بازنویسی سناریوی آشوب خیابانی

رجانیوز – گروه سیاسی: تیم سیاسی امنیتی که در سال 88 اطراف میرحسین موسوی جمع شده بود و ستاد او را هدایت می‌کرد و نهایتا فضا را به سمت شکل‌گیری فتنه و آشوب‌های خیابانی برد، اکنون با همان ساختار به ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 منتقل شده است.



ادامه مطلب ...
حجت الاسلام نبویان در گفتگو با رجانیوز:
رهبرانقلاب‎راي‏به‌اصلح را واجب‌شرعی مي‌دانند/علامه‌مصباح؛ قوی‌ترین چهره در مبارزه با فتنه‌گران و هاشمی/مشایی و هاشمي؛ دولبه یک‎قیچی/اصولگرایان حول«اصلح» ائتلاف کنند




ادامه مطلب ...
دکتر آقا تهراني: لنكراني هم نباشد، مصداق جديدي معرفي نمي‌كنيم
 

 

مرتضی آقاتهرانی دبيركل جبهه پايداري در گفت‌وگو با سایت مثلث‌آنلاين، رویکرد انتخاباتی جبهه پایداری را در صورت ردصلاحیت یا حضور نیافتن لنکرانی در انتخابات تشریح کرد.

آیا احتمال دارد که آقای کامران باقری لنکرانی به جمع آقایان زاکانی و جلیلی بپیوندد تا به لحاظ اشتراک گفتمانی که با آنها دارد یک نفر نماینده آن گفتمان در انتخابات ریاست جمهوری باشد؟

من از نظر شخص آقای لنکرانی مطلع نیستم اما پایداری با کسانی وحدت گفتمانی دارد و این وحدت گفتاری امر خوبی است.



ادامه مطلب ...
بیانیه مهم جبهه پایداری در خصوص انتخاب کاندیدای اصلح
جبهه پايداري همكاري و همفكري و هم افزايي بين نامزدهاي گفتمان انقلاب اسلامي را براي تبيين و گسترش مواضع گفتماني در زمان انتخابات فرصتي مناسب قلمداد مي كند .
1024709_373


ادامه مطلب ...

در گفتگو با کارشناسان بررسي شد
طبق ماده 73 قانون جديد انتخابات كشور مقامات اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچیک از داوطلبان انتخاباتی را نخواهند داشت، تخلف از این قانون جرم محسوب می‌شود اما آيا حرکت رئيس جمهور در همراهي مشايي تخلف محسوب مي‌شود؟




ادامه مطلب ...
راز هماهنگي فتنه - انحراف از پرده برون افتاد/
اخبار پنهان درباره هماهنگي پشت پرده مشايي-هاشمي چگونه آشكار شد!؟

حضور همزمان مشایی و هاشمی رفسنجانی براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري، اخبار غيرآشكار پيرامون ارتباط مخفيانه سران فتنه و انحراف را تاييد كرد.

 به گزارش رجانیوز، در حالي كه برخي منابع از جلسات مستمر يكي از اطرافيان خانوادگي هاشمي رفسنجاني با يكي از معاونان سابق اسفنديار رحيم مشايي خبر داده بودند، حضور همزمان و پر از حاشيه اين دو چهره سياسي دقيقا در يك لحظه در محل ثبت نام رياست جمهوري، نشان داد هماهنگي ميان اين دو جريان تا چه سطوحي پيش رفته است.

اين درحالي است كه سكوت معنادار احمدي نژاد در قبال سخنان تند و خلاف واقع هاشمي در قبال سياست خارجي جمهوري اسلامي، و موضوع اسرائيل، مي‎تواند نشانه ديگري از اين هماهنگي‎ها باشد.

گفتني است، كمتر از چهار سال پيش، كوچكترين اظهارات خلاف واقع هاشمي با تندترين واكنش احمدي نژاد روبرو شده بود که این تقابل علنی  حتي در مواردي با تذكر علني رهبر انقلاب روبرو مي شد. موضوعي كه رفتار متفاوت اين روزهاي احمدي نژاد در قبال آنها موجب روشن شدن حقايق غيرقابل انكاري شده است.

سخنان مهم لنكراني همزمان با كانديداتوري جليلي/
با جليلي قرابت گفتماني داريم؛ گفتمان انقلاب در انتخابات 92 يك پرچمدار خواهد داشت/ جامعه جوان ايران هاشمي 79 ساله را انتخاب نمي كند

همزمان با حضور دكتر سعيد جليلي در وزارت كشور و ثبت نام در انتخابات يازدهم رياست جمهوري، دکتر کامران باقری لنکرانی به كاشان رفت و در دانشگاه علوم پزشکی این شهر به سخنرانی پرداخت.

به گزارش رجانيوز، دکتر لنکرانی در جمع دانشجویان و اساتید اين دانشگاه گفت: همواره نگاهمان تکلیف محور بوده و در خصوص شرایط جدید هم باید ببینیم تکلیف چه حکم می کند ما برای انتخابات 92 از سوی گفتمان انقلاب یک پرچم دار خواهیم داشت و در بین کسانی که ثبت نام کرده اند با دکتر جلیلی قرابت گفتمانی داریم و نسبت بقیه گفتمان ها نقد داریم.
 
به گزارش صابرنیوز، وی در ادامه افزود هر چه همه افرادی که درانتخابات ثبت نام کرده اند محترم هستند اما ما با خیلی از آنها تفاوت گفتمانی داریم و افرادی که درانتخابات شرکت کرده اند باید مشاوران آنها  مشخص شود و اگر ببینیم که مشاوران آنها گرایش به اصلاحات و یا فتنه را دارند ما با آنها مبنای اعتقادی و گفتمانی داریم.
 
دکتر لنکرانی درادامه نسبت به ثبت نام هاشمی رفسنجانی و مشایی افزود: آقای هاشمی آرا منفی شان نسبت آراي مثبت شان بيشتر است و من بعید می دانم که کشور جوان ایران بخواهد رئیس جمهور 79 ساله ایی را انتخاب کند و درباره حضور آقای مشایی  باید گفت که ایشان در دولت عملکرد مثبتی نداشته اند و اظهار نظرهایشان فضا جامعه را متشنج کرده  و نظرات ایشان اغلب نظراتی است که ریشه درانحراف در دین دارد مانند مکتب ایرانی ، به کل اشتباه و غلط بوده و منافع ملی نباید مورد بازی  بعضی ها قرار گیرد.

واكنش ها به سخنان سازشكارانه و عجيب هاشمي ادامه دارد/
انتقاد بيش از 100 نماينده مجلس از مواضع اخير هاشمي رفسنجاني/ اگر ما با اسرائيل سر جنگ نداشته باشيم، اسرائيل با انقلاب اسلامي سرجنگ خواهد داشت/

بيش از صد نماینده مجلس در نامه ای انتقادی به هاشمی رفسنجانی ضمن دادن 4 تذکر مهم به وی تاکید کردند که هاشمی به اندیشه های امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای باز گردد و فاصله خود را از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب را از مبانی خود تهی گردانند، حفظ کند.



ادامه مطلب ...
حجت الاسلام سقای بی ریا؛ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دولت نهم
من از همان دولت نهم که مسائل حاشیه ای دولت دهم هم پیش نیامده بود، دغدغه ام این بود که بعد از هشت سال چه باید کرد؟ ذهن خود من معطوف بود به آقای لنکرانی. یعنی احساس می کردم ایشان می توانند از لحاظ پر کاری و تلاش و تقوا، آن جای خالی را پر کند.

thumb


ادامه مطلب ...

دانشجویان:چرا با ماشین شهرداری به جلسه تبلیغاتی آمدید؟/قالیباف:لطفا سوال جدی بپرسید!

عدم استفاده از اموال و امکانات متعلق به بیت‌المال، موضوعی است که این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم، مورد توجه بسیاری از اقشار..............

 
خبرگزاری فارس: وضعیت فعلی در شان نظام نیست/ فاصله از فرهنگ شهادت علت عقب‌ماندگی‌هاست


ادامه مطلب ...

 

لنکرانی تأکید کرد: ممکن است در این انتخابات یک عده‌ بخواهند که فتنه‌ای تحت عنوان فتنه تقلب گفتمانی بیان کنند.
 
وی تصریح کرد: ‌یک عده می‌خواهند بگویند دیدید که پافشاری‌ها برای ارزش‌ها در سال 88 به کجا رسید، دیدید که جلوگیری قدرت‌های خارجی می‌خواستید برخورد کنید اما نتیجه آن تحریم‌ها بود.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: راه برون رفت ما از مشکلات این است که روی ارزش‌های انقلاب بیشتر پافشاری کنیم.
 

 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب: عارف , اردوغان, :: 1:6 :: نويسنده : مهردادفلاحی
حضور عارف به سبک اردوغان
 

 

به گزارش بی باک، محمدرضا عارف به سبک تبلیغات انتخاباتی اردوغان و موسوی با همسر خود در نشست خبری و انتخاباتی اش حاضر شد.
 
 
 
 


ادامه مطلب ...

جت‌الاسلام علی مصباح یزدی، حجت‌الاسلام نبویان،‌ علی اصغر زارعی، محمد سلیمانی و روح‌الله حسینیان، قاضی زاده، میرکاظمی، خطیبی، حسینی، سیم‌فروش،‌ حافظی،‌ محصولی و جراره، لنکرانی را در این حضور همراهی کردند.

13920217103751210487574

کامران باقری‌لنکرانی با حضور در ستاد انتخابات کشور و طی کردن مراحل رسمی، به عنوان نامزد این انتخابات ثبت‌نام کرد.



ادامه مطلب ...
روز پرکار دکتر لنکرانی در اردبیل و تبریز
دولت جای مبارزه با فساد است نه افشاگری/ نتیجه انتخابات غیرقابل پیش‌بینی است/ هرگز با جلیلی و فتاح رقابت نمی کنم/ آخرین توصیه آیت الله خوشوقت به لنکرانی چه بود

دکتر باقری لنکرانی، يكشنبه گذشته روز پرکاری را در اردبیل و تبریز پشت سر گذاشت.

به گزارش رجانیوز،‌ حضور در دانشگاه مقدس اردبیلی در شهر اردبیل،‌ حضور در دانشگاه آزاد تبریز ، دیدار با آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و دیدار با مردم تبریز در مهدیه این شهر از جمله برنامه های دکتر لنکرانی بود که محرهای اصلی سخنان این کاندیدای ریاست جمهوری در این برنامه ها به این شرح بود:

 



ادامه مطلب ...

 روايت يكي از همرزمان دكتر لنكراني از خاطرات حضور وي در دفاع مقدس/لنكراني به صورت داوطلبانه در خط مقدم حضور داشت و چند بار تا مرز شهادت پيش رفت/ ماجراي حضور لنكراني در كربلاي 4 و 5 و عمليات مرصاد و باز پس گيري مهران+عكس
تاريخ  :  1392/02/11روايت يكي از همرزمان دكتر لنكراني از خاطرات حضور وي در دفاع مقدس/لنكراني به صورت داوطلبانه در خط مقدم حضور داشت و چند بار تا مرز شهادت پيش رفت/ ماجراي حضور لنكراني در كربلاي 4 و 5 و عمليات مرصاد و باز پس گيري مهران+عكس
 پايداري: سيد اصغر گلشني مسئول اورژانس هاي لشگر المهدي (عج) در دوران دفاع مقدس است كه خاطراتي قابل توجه از ايام همرزمي با دكتر لنكراني، را بازگو كرده است.




ادامه مطلب ...
دكتر ديناروند معاون غذا و داروي وزارت بهداشت دولت نهم در گفتگو با رجانيوز:
لنكراني هيچگاه تصميمات لحظه‌اي نمي‌گيرد/ با قاچاق و تقلب دارويي مقابله مي‌كرد/ تحريم‌هاي دارويي نتوانست در دولت نهم آسيبي برساند

 امین فرج‌اللهی - گروه سیاسی: چهره جوان و پر نشاطش در روزهاي اول معرفي به عنوان وزير شايد ترديدهايي را درباره توانايي اش در اداره دومين وزارتخانه بزرگ دولت بوجود آورده بود، اما سوابق درخشان علمي، رسيدن به درجه استاد تمامي در دوران جواني و نبوغ خاص علمي اش، او را فردي قابل اعتماد مي نماياند. دكتر كامران باقري لنكراني، چهار سال تصدي دومين وزارتخانه بزرگ دولت كه از نظر بودجه نيز رتبه اول را در ميان وزارتخانه ها داشته و با بيشترين تعداد از مراجعه كننده در طول سال سر و كار دارد، برعهده داشت.

 اولين نشريه ستاد دانشجويي_مردمي دكتر لنكراني منتشر شد



ادامه مطلب ...
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:امام خامنه ای ,کتاب خانه,نمایشگاه کتاب, :: 14:52 :: نويسنده : مهردادفلاحی
امام خامنه ای کتاب "ضد" را خریدند


امام خامنه ای کتاب «ضد» مجموعه اشعار فاضل نظری از نمایشگاه کتاب خریداری کردند.

 

به گزارش بي باک به نقل از فارس، صبح امروز مقام معظم رهبری از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدار کرد.

شمار زیادی از غرفه‌داران و اصحاب رسانه در پشت در ورودی در شبستانی که رهبری حضور داشت جمع شده بودند تا شاید بتوانند از نزدیک با رهبر انقلاب دیدار کنند اما این امکان فقط برای غرفه‌دارانی که غرفه آن‌ها از ردیف 26 تا پایان نمایشگاه بود فراهم شد.



ادامه مطلب ...

واکنش حجت الاسلام زائری به بازنشر چندباره یادداشتش در سایت هاشمی/
آقای هاشمی باید در ایام کهن‌سالی، ارزش خدماتش راحفظ کند نه آنها را به حراج بگذارد/ مشکل آقای هاشمی جدی‌تر از آن است که بازنشر یک یادداشت رای جلب کند/ جدای از موضع انقلابی، آرمان فلسطین موضوع مشترک آزادی‌خواهان دنیاست

 حجت الاسلام و المسلمین زائری در واکنش به بازنشر دوباره یادداشت قدیمی‌اش درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سایت شخصی هاشمی رفسنجانی،  گفت: مشکل آقای هاشمی جدی‌تر از این است که با یک شیطنت رسانه‌ای و سوءاستفاده از یک یادداشت و خبری مربوط به سه سال پیش الآن بتواند رأی پیدا کند.



ادامه مطلب ...

سلسه نقاط ضعف دولت که باید در دولت بعدی رفع شود/ 3 تعامل ناکافی با نخبگان
نخبگان مکرر می گویند مسولان بین ما نمی آیند، این اشکال بر شما وارد است/حتی با نخبگان مخالف خودتان تعامل کنید

مهدی مقدسی: فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال 92 در حرم رضوی علیه السلام حاوی نکات مهم متعددی بود که در مطالب جداگانه ای به آنها پرداخته شده است، اما یکی از مهم ترین بخش از اظهارات ایشان، تاکید بر حفظ نقاط قوت دولت فعلی و  دوری از نقاط ضعف آن، برای دولت آینده بود.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:دکتر باقری لنکرانی,کاندیدا, انتخابات یازدهم, :: 14:34 :: نويسنده : مهردادفلاحی
دکتر باقری لنکرانی در گفتگویی تفصیلی عنوان کرد/
در ثروت آفريني باید "عدالت" مبنا قرار گيرد/ نیاز امروز کشور "کارآمدی توام با آرمانگرایی" است/ می خواهند به بهانه حل مشکلات اقتصادی، سازش در دیپلماسی را احیا کنند

گروه سیاسی: دکتر کامران باقری لنکرانی که این روزها به عنوان یکی از اصلی ترین کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری شناخته می شود و در برخی نظرسنجی های روزهای گذشته نیز رشد معناداری داشته است، قریب به دو ماه قبل با ویژه نامه نوروزی روزنامه فرهیختگان گفتگویی تفصیلی انجام داده است.



ادامه مطلب ...
پيوندها