حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 23:30 :: نويسنده : مهردادفلاحی

رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا:
اگر از ما بپرسيد آيا آمريکا سرگرم جاسوسی درباره ايران است، پاسخ اين که البته اين دور از عقل است که ما نخواهيم از نيات کشوري سر دربياوريم که خود را دشمن آمريکا می‌داند.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، به نقل از سي‌ان‌ان، "باربارا استار"، خبرنگار سي‌ان‌ان که همراه با ژنرال "دمپسي"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به عربستان سعودي سفر کرده، در اين‌باره گفت: «رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا براي گفت‌وگو با مقامات عربستان که موضوع اصلي آن ايران است به اين کشور سفر کرده است.»
 



ادامه مطلب ...

۱۳ خاندان معروف یهودی دنیا – خاندان باندی
 

خانواده های قدرتمند در سراسر دنیا در سطوح مختلفی با ایلومیناتی شریک هستند.بعضی در تجارت(حرفه هایی )مثل جرایم مختلف از قبیل مافیا در دنیا مطرح هستند.خانواده های مافیایی شاید فلسفه این امر را تکذیب کنند اما آنها تجارت و قدرت خود را تایید می کنند.بعضی از این خانواده های قدرتمند در سطحی که بتوانند سیستم جهانی را در دست بگیرند (بوسیله وابسته کردن سیستم جهانی به خود)در دنیا نفوذ کرده اند.

 


 



ادامه مطلب ...

«جاریش» نویسنده مشهور مصری در کتاب خود آورده است که یکی از اندیشمندان انگلیس می‌گوید آیه‌ای در قرآن وجود دارد که هیچ‌گاه از خواندن آن خسته نمی‌شوم و دوست دارم درباره آن بیاندیشم.
 

به گزارش مشرق به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله کریمی جهرمی طی سخنانی در برنامه طرح تقویت اعتقادی که از سوی دفتر امام جمعه گلپایگان در این شهر برگزار می‌شود، با اشاره به این مطلب که توحید در میان معارف الهی از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: اهمیت هیچ یک از معارف اسلامی و الهی به پای توحید نمی رسد و آن چیزی که انسان را از بقیه موجودات ممتاز و حرمت انسانی را حفظ می‌کند، چیزی جز توحید نیست.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:خبر ورزشی, :: 16:5 :: نويسنده : مهردادفلاحی

گیشه روزنامه



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:بازی , :: 15:47 :: نويسنده : مهردادفلاحی

شگفتی دست اندرکاران صنعت بازی های رایانه ای؛
با نصب و بازی کردن گرشاسپ، در مقابل دنیایی افسانه‌ای قرار گرفتم که شما را با خود به قدیمی‌ترین، هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین ماجراها می‌کشاند و کهن‌ترین سرزمین‌ها را به تصویر می‌کشد.
وبلاگ مهدی موعود- زمانی که "گرشاسپ" با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و استودیو فن افزار شریف تولید شد، کمتر کسی پیش‌بینی استقبال از آن را داشت، اما وقتی تولیدکنندگان این بازی با حمایت بنیاد در چند رویداد بین المللی بازی‌های ویدئویی حضور یافتند، با تحسین و شگفتی بازی سازان و دست اندرکاران این صنعت روبرو شدند.

 



ادامه مطلب ...

توصیه هاآرتص به علاقهمندان جنگ با ایران:
یک روزنامه صهیونیست از نتایج جنگ عراق و افغانستان به ‌عنوان دو شوک بزرگ آمریکا بعد از جنگ ویتنام یاد کرد و نوشت که این شوک باید مقابل دیدگان همه کسانی باشد که دنبال جنگ جدید با ایران هستند.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در مقاله‌ای با اشاره به اشغال عراق از سوی نظامیان آمریکایی نوشت که با شادی‌های مردمی و پایین کشیدن پرچم آمریکا و سوزاندن آن در شهر "فلوجه"، نیروهای آمریکایی به میهن خود بازگشتند و به فصلی مصیبت‌بار از تاریخ آمریکا و عراق پایان دادند.

 



ادامه مطلب ...

الجزیره بزرگترین حامی سیاستهای واشنگتن
در گذشته استفاده از دیپلماسی رسمی و سنتی بیشتر مورد توجه آمریکا بود، اما امروزه با توجه به قدرت رسانه‌ها در انتقال پیام و تأثیرگذاری آن‌ها بر مخاطبان، پدیده جدیدی به نام "دیپلماسی رسانه‌ای" شکل‌ گرفته است.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، به نقل از پایگاه خبری "دنیا الوطن"، امروزه به دلیل انقلاب در حوزه ارتباطات شاهد تحولات گسترده‌ای در عرصه رسانه‌ها هستیم و نقش رسانه‌ها در دنیای کنونی بر خلاف گذشته بسیار پررنگ شده است.
 



ادامه مطلب ...

حمله‌ی اقتصادی دشمن، حقیقی است یا مجازی؟

حمله‌ی اقتصادی دشمن، حقیقی است یا مجازی؟

یادداشتی از دكتر مسعود درخشان، عضو هیأت علمی دانشكده‌ی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی

واژه‌ی «جهاد»
به معنی جنگیدن و دفاع از دین خدا است. دین خدا ابعاد مختلفی دارد؛ از جمله فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی. پس جهاد اقتصادی به معنی دفاع از نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه تعرض و حمله است.
 

 
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : مهردادفلاحی

مومنین التماس دعا دارم

چند هفته پیش بعد از بازگشت از مراسم سوگواری امام حسین (ع)  دچار سانحه رانندگی شدم البته من  خوب و سلامتم و لی  حالا دچار مشکل شده ام تو را به امام حسین (ع)برای من حقیر دعا کنید.

التماس دعا مهرداد فلاحی

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:جام حذفی, :: 7:52 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کد خبر : 59347     زمان ارسال : دوشنبه 28/09/1390 17:16

مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي

مس کرمان به نيمه نهايي صعود کرد
 

تيم فوتبال صباي قم در ضربات پنالتي برابر مس کرمان شکست خورد و حذف شد.


 



ادامه مطلب ...

کد خبر : 59329     زمان ارسال : دوشنبه 28/09/1390 14:00

فتح‌الله‌زاده:

براي کاپيتان بي‌جانشين، جانشين پيدا مي‌کنم
 

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: 3 ساعت با مجيدي صحبت کردم و او گفت وقتي توپ را مي‌گيرم چشمان "تيام" جلوي چشمانم مي‌آيد.


 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 7:41 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کد خبر : 59354   

هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال

توقف پرسپوليس مقابل فولاد 10 نفره
 

تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين ديدار نيم‌فصل اول در ورزشگاه آزادي مقابل فولاد خوزستان متوقف شد.

 
 



ادامه مطلب ...

سومین ضربه به راهبرد فشار آمریکا؛
منابع اطلاعاتی در اروپا اعلام کردند ایران با هدف گیری لیزری دقیق یک ماهواره جاسوسی آمریکا، آن را کور کرده است.

به گزارش وبلاگ مهدی موعود، منابع غربی تایید کردند ایران موفق شده یک ماهواره جاسوسی حساس آمریکا را کور کند.

این خبر را نخستین بار "دودی کوهن" در روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۸ دسامبر ۲۰۱۱) در وب سایت روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" فاش کرد.

ک



ادامه مطلب ...

رئیس سازمان پدافند غیرعامل:
در حال حاضر رویکرد جدی غربی‌ها علیه ایران در حوزه اقتصادی شکل گرفته است؛ لذا باید از این تهدید اقتصادی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر به دنبال گزینه نظامی علیه ایران نخواهد بود، گفت: «با این وجود نیروهای مسلح ما باید در آمادگی کامل باشند.»

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 7:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی

داده‌ها نشان می‌دهد داستان‌هایی که امروزه محبوب هستند، مملو از بی‌حرمتی است که شامل همه چیز است؛ از تجاوز جنسی گرفته تا مصرف مواد مخدر.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، سازمان "والدین و تلویزیون" آخرین نتایج تحقیقاتی خود را با عنوان "کارتون سرگرمی نیست" منتشر کرد.


 



ادامه مطلب ...

امام خامنه ای در دیدار دست اندرکاران حج تاکید کردند؛
از فرصتهای عظیم حج، امکان گسترش تفکر اسلامی بر مبنای "وحدت دیانت و سیاست" و "حضور دین در عرصه های مختلف زندگی" است که جا دارد معارف ناب اسلامی به صورت صحیح و متقن در اختیار تشنگان این حقایق قرار گیرد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج امسال، حج را فرصت بزرگ و لطف و نعمت خداوندی برشمردند و خاطرنشان کردند: «شکر کامل این نعمت بزرگ الهی در قدرشناسی و استفاده حداکثری از این فرصت بی نظیر است که امسال به عنوان نمونه در برگزاری مطلوب و با شکوه دعای کمیل و دعای عرفه تجلی پیدا کرد.»

 



ادامه مطلب ...

گاردین گزارش داد؛
صنعتی جدید در حال شکل‌گیری است که مخفیانه اطلاعات شخصی شما را از زندگی دیجیتالی‌تان جمع‌آوری کرده و به سرویس‌های مخفی دولت و شرکت‌های بزرگ می‌فروشد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، روزنامه "گاردین" در مقاله‌ای به قلم "پراتاپ چترجی" می‌نویسد: «صنعتی جدید در حال شکل گیری است که مخفیانه اطلاعات شخصی شما را از زندگی دیجیتالی‌تان جمع‌آوری کرده و به سرویس‌های مخفی دولت و شرکت‌های بزرگ می‌فروشد.»
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 23:45 :: نويسنده : مهردادفلاحی

گفت وگو با سردار محمود چهارباغي
ابتكارهاي شهيد مقدم برگ برنده ما در آينده خواهد بود

در آستانه چهلمين روز شهادت سردار شهيد مهندس حسن تهراني مقدم به سراغ يكي از همرزمان اين شهيد بزرگوار رفتيم تا اين دانشمند فرزانه و رزمنده مجاهد و گمنام را كمي بيشتر بشناسيم. در اتاق كار فرمانده توپخانه و موشكي نيروي زميني سپاه پاسداران، عكس شش نفر از پيشكسوتان توپخانه سپاه در كنار هم بر ديوار جاخوش كرده است. سردار مقدم، سومين نفر از اين جمع است كه به كاروان شهدا پيوسته و آن سه تن ديگر در انتظار وصال هستند. آنچه مي خوانيد گفت وگو با سردار سرتيپ دوم پاسدار محمود چهارباغي است كه توسط روابط عمومي نيروي زميني تهيه و تقديم شما مي شود.

 




ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:خبر ورزشی, :: 21:55 :: نويسنده : مهردادفلاحی

گیشه روزنامه ورزشی



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 21:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی

اطلاعیه روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری:
اميد است هم صاحبان تريبون و هم اصحاب رسانه به اين مهم توجه كرده و از نقل و يا انعكاس هرگونه مطلب كه خارج از مجاري رسمي دفتر مقام معظم رهبري منتشر می شود، به طور جدي خودداري نمايند.
به گزارش گرداب، روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اصحاب رسانه و تریبون از نقل و یا انعکاس هرگونه مطلب منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر معظم له، که خارج از مجاری رسمی دفتر مقام معظم رهبری منتشر می شود، به طور جدی خودداری کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالي
به رغم تذكراتي كه تاكنون در جهت ابراز و نشر مطالب منتسب به رهبر معظّم انقلاب اسلامي و دفتر معظم له داده شده، مجدداً با اظهاراتي غير واقعي و بي اساس در تريبونهاي عمومي خصوصاً در زمينه‌ مباحث مهم و حساس مربوط به قانون اساسي مواجه شديم كه مايه تأسف بود.
 
اميد است هم صاحبان تريبون و هم اصحاب رسانه به اين مهم توجه كرده و از نقل و يا انعكاس هرگونه مطلب كه خارج از مجاري رسمي دفتر مقام معظم رهبري منتشر می شود، به طور جدي خودداري کنند.
روابط عمومي دفتر مقام معظّم رهبري

یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 20:51 :: نويسنده : مهردادفلاحی

ارتباط آیین حمل مشعل المپیک با مکاتب سری
از آنجایی که در آموزه های سری لوسیفر(شیطان) به عنوان " آورنده روشنی ستاره صبح" شناخته می شود، حضور آن به طور آشکار در مراسم افتتاحیه عظیم ترین رویداد ورزشی جهان از ابتدا مورد توجه مکاتب مخفی بوده است.

 

 


 



ادامه مطلب ...

آگهي بي‌بي‌سي براي جذب جاسوس:
آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عناوين " استخدام نیروی بررسی رسانه ها " که یک‌بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این‌بار توسط کارمندان رسمی بی‌بی‌سی فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می شود.

به گزارش وبلاگ مهدی موعود، آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عناوين "استخدام نیروی بررسی رسانه ها" که یک‌بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این‌بار توسط کارمندان رسمی بی‌بی‌سی فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می شود.



ادامه مطلب ...

وزیر دفاع:
توانایی ما در حوزه هواپیماهای بدون‌سرنشین بالا بوده و هست و در حوزه پهپاد‌های تهاجمی نمونه‌هایی داشته‌ایم و نمونه‌هایی نیز در دست تولید داریم.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش آماد و پشتیبانی نزاجا در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ایران در برابر تهدیدات گفت: «موضوع جنگ نامتقارن و بررسی ابعاد آن و پیش‌بینی دکترین‌ها، تاکتیک‌ها و جنگ‌افزارهای مناسب جزو دستور‌کار نیروهای مسلح بوده و برنامه‌ها را آماده کرده‌اند.»



ادامه مطلب ...
شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 23:28 :: نويسنده : مهردادفلاحی

شبکه من و تو به دلیل استفاده از فرکانس‌های گوناگون و متعدد جهت پخش، بلاشک وابسته به دولت انگلیس است و در غیر این صورت به هیچ عنوان نمی تواند شبکه خود را بر روی سه فرکانس معتبر به نمایش بگذارد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، به نقل از جام نیوز، بینندگان شبکه من و تو اعتراض خود رانسبت به دروغ‌گویی دست‌اندرکاران شبکه من و تو اعلام کردند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : مهردادفلاحی

جداول لیگ های جهانی



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:لیگ برتر, :: 15:42 :: نويسنده : مهردادفلاحی



ايران ليگ برتر  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 استقلال 16 10 3 3 28 17 11 33
2 نفت تهران 16 8 6 2 26 18 8 30
3 تراکتورسازي 16 8 4 4 30 22 8 28
4 صباي قم 16 8 4 4 20 16 4 28
5 سپاهان 16 7 6 3 24 15 9 27
6 نفت آبادان 16 6 5 5 25 23 2 23
7 داماش گيلان 16 6 4 6 21 22 1- 22
8 ذوب آهن 16 4 9 3 17 18 1- 21
9 پرسپوليس 15 5 5 5 18 17 1 20
10 فولاد 16 5 5 6 12 16 4- 20
11 شاهين 16 4 7 5 16 16 0 19
12 شهرداري تبريز 16 4 7 5 19 23 4- 19
13 سايپا 16 4 6 6 20 22 2- 18
14 مس 16 4 4 8 15 20 5- 16
15 فجر سپاسي 16 3 6 7 16 22 6- 15
16 ملوان 16 3 5 8 19 21 2- 14
17 راه آهن 15 1 11 3 16 20 4- 14
18 مس سرچشمه 16 3 3 10 13 27 14-  

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کد خبر : 58843     زمان ارسال : چهارشنبه 23/09/1390 12:42

 

کي‌روش پيشنهاد سوئدي‌ها را نپذيرفت

 

عضو کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: مذاکره‌اي با ساحل عاج براي بازي تدارکاتي با تيم ملي نداشتيم.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

هیلاری کلینتون:
واشنگتن طی درخواستی رسمی از ایران خواسته است تا هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را بازگرداند؛ اما انتظار نمی‌رود که آنها در این زمینه با ما مصالحه کنند.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ،  به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به ضبط پهپاد جاسوسی آمریکا از سوی ایران تأکید کرد که آمریکا طی درخواستی رسمی از ایران خواسته است که این پهپاد را به واشنگتن بازگرداند.
 
 


ادامه مطلب ...

 

شبکه يوني‌ويژن اذعان کرد؛
ایران در حال انجام عملیات‌های ضدآمريكايي، از جمله اردوگاه‌های آموزش نظامی در ونزوئلا و گسترش دسترسي به مرزهاي آمریکا از طريق مکزیک، در آمریکای لاتین است.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود - شبکه يوني‌ويژن، بزرگ‌ترین شبکه اسپانیایی‌زبان در آمریکا، با پخش فیلمی مدعی شد که ایران در حال انجام عملیات‌های ضدآمريكايي، از جمله اردوگاه‌های آموزش نظامی در ونزوئلا و گسترش دسترسي به مرزهاي آمریکا از طريق مکزیک، در آمریکای لاتین است.


 


ادامه مطلب ...

 

ایران مستقیما با گرفتن این هواپیمای بدون سرنشین،‌ وارد جنگ الکترونیکی سختی با کشور آمریکا شده است.
وبلاگ مهدی موعود - دنیای اسلحه کشی و قشون کشی های نظامی به سر رسیده است. جهان امروز و افکار عمومی دیگر توان تصاویری که از جنگ های اول و دوم جهانی به ارث رسید و در تاریخ سیاسی جهان ثبت شد را ندارد.
 


ادامه مطلب ...

 

رئیس جمهور آمریکا:
اوباما دیشب در کنفرانس مشترک خبری با نوری المالکی گفت ما از ایرانی‌ها خواسته‌ایم که هواپیمای بدون سرنشین را به ما بازگردانند.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، باراک اوباما دیشب در کنفرانس مشترک خبری با نوری المالکی گفت ما از ایرانی‌ها خواسته‌ایم که هواپیمای بدون سرنشین را به ما بازگردانند. وی همچنین اضافه کرده است که ما منتظر پاسخ ایران می مانیم.

باراک اوباما دیروز (دوشنبه) گفت که دولت آمریکا، خواستار این شده است که هواپیمای جاسوسی که در ایران فرود آورده شده است را به آمریکا باز گرداند، ولی از اظهار نظر در مورد تاثیر این حادثه بر امنیت ملی آمریکا خودداری کرد.

هواپیمای جاسوسی آمریکا روز چهارم اکتبر، بر فراز آسمان ایران به دست نیروهای مسلح ایران در نبردی الکترورنیک شکار و در اختیار ایران قرار گرفت. مقامات آمریکایی در روز های ابتدایی شکار این هواپیما از موضع انکار با این موضوع پرداختند و در روزهای بعد از گم شدن این هواپیما در مرز ایران و افغانستان خبر دادند. متعاقب این انکارها نیروهای مسلح ایران، هواپیمای شکار شده آمریکایی را در یک برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشتند. پس از این واقعه بود که مقامات آمریکایی خبر شکار هواپیمای خود از سوی ایران را تایید کردند.

در روزهای اخیر هم تلاش هایی از سوی دولتمردان آمریکا برای بازپس گیری این هواپیما در قالب طرح های مختلف مطرح شد که نمونه بارز و رسمی آن در خواست اوباما از ایران برای پس دادن این هواپیما است؛ هواپیمایی که برای جاسوسی وارد خاک ایران شده بود و علی‌رغم اعتراض ایران در سازمان ملل دولت این کشور هنوز از ایران عذرخواهی نکرده است.
 
منبع: تابناک


ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:, :: 8:20 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

برای نخستین بار؛
معرفی مسئول ارشد سیا در لبنان، استقرار فعالیت‌های جاسوسی در سفارت آمریکا، ارتباط میان عناصر موساد و سیا علیه مقاومت از جمله جزئیاتی است که حزب‌الله لبنان آن را در گزارشی منتشر کرد.
به گزارش  وبلاگ مهدی موعود ،پایگاه خبری "المنار" و شبکه تلویزیونی المنار با پخش فیلم‌هایی به مقابله نیروهای مقاومت لبنان با دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و دستاورهای اخیر مقاومت در این رویارویی پرداخت.

 


ادامه مطلب ...

 

کلینتون:
در حالی که فتنه‌گری‌های آمریکا در کشورهای ایران و سوریه به خاطر حمایت گسترده مردم از حکومتهایشان با شکست مواجه می شود، هیلاری کلینتون، برای فرار از این رسوایی، شرکتهای اینترنتی را مقصر این شکست‌ها دانست.
به گزارش  وبلاگ مهدی موعود ، شبکه العربیه در خبری اعلام کرد: «"هیلارى کلینتون"، وزیر امور خارجه آمریکا، از شرکت هاى اینترنتى خواست ارائه ابزار سرکوب به حکومت هایی از قبیل ایران و سوریه را متوقف کنند و در بستن دهان دموکراسى خواهان و آزادى طلبان مشارکت نکنند.»


ادامه مطلب ...

 

مردم در استان‌های شمالی از ناهنجاری‌های وارداتی معترض بودند و در طرح دریا اقدام‌های بسیار شایسته‌ای صورت گرفت تا تمام افراد بتوانند از این موهبت استفاده کنند.
به گزارش  وبلاگ مهدی موعود ، "احمدرضا رادان"، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگویی اظهار داشت: «طرح امنیت اخلاقی در تمام استان‌ها فراگیر می‌شود.»

 


ادامه مطلب ...

 

تكاپوي كشورهاي غربي براي تبرئه و جا دادن منافقين در يك كشور ثالث در حالي دنبال مي‌شود كه آنان همواره فقط در مسير منافع خود، بر رعايت قوانين و حقوق بين‌المللي تأكيد كرده و با بهانه‌هاي واهي در پي محكوميت جمهوري اسلامي ايران بوده‌اند.
وبلاگ مهدی موعود - دولت عراق تأكيد كرده است كه اردوگاه اشرف را روز ۳۱ دسامبر -۱۰ دي ماه- خواهد بست و سپس عناصر منافقين به محل‌هاي ديگر منتقل خواهند شد تا بتوانند يا در كشورهاي ثالث ساكن شوند يا بر اساس بخشودگي به ايران بازگردند.

اين در حالي است كه "مارتين كوبلر" كه در ماه آگوست به سمت فرستاده ارشد سازمان ملل منصوب شد، به شوراي امنيت سازمان ملل متحد گفته است: «سازمان ملل جهت يافتن راهي براي جابه‌جايي ۳هزار نفر ساكنان اردوگاه اشرف با آنها و دولت عراق كار مي‌كند اما اين مسئله پيش از ضرب‌الاجل ۳۱ دسامبر حل نخواهد شد.»

 


ادامه مطلب ...

 

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت:
اگر باور این موضوع که هواپیمای پیشرفته راهبردی آمریکا در به زمین نشاندن و به کنترل درآوردن آن از سوی ایران یک باور سخت و خارج از تصور افکار عادی است، باور اینکه این هواپیما با تنوع فناوری‌ها هدایت و سالم روی زمین نشسته سخت‌تر از باور اول است.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، سردار "حسین سلامی" در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو در خصوص دستاورد اخیر نیروهای مسلح کشورمان در کنترل هواپیمای بدون سرنشین آمریکا گفت: «یک اصل در نبردهای اطلاعاتی وجود دارد و آن این است وقتی طرفی در برخورد اطلاعاتی موفق می‌شود روش‌های خود را مخفی نگه می‌دارد و ما نیز در بیان روش‌های رصد، کاوش، کنترل، کشف و شناسایی تلاش‌های اطلاعاتی دشمن و روش‌های غلبه فناورانه تاکتیکی و تکنیکی بر دشمن معذوریم.»

 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:, :: 8:5 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 
مسیحیان صهیونیست را بهتر بشناسیم

در
پیروان کلیسای انجیلی آمریکا که پیروان آن حدود یک چهارم جمعیت آمریکا(70 ملیون نفر) را شامل می شوند و تعدادشان رو به رشد است، مهم ترین خاستگاه نظری راست گرایان مسیحی است. هسته مرکزی پیروان این فرقه، مطلق گرا و معتقد به نبرد دائم بین خیر و شرّ هستند...



ادامه مطلب ...

 

امام زمان(عج) مزد مخصوص خداوند به حضرت سید الشهداء(ع)
 

در روايات يكي از مزدهاي عاشورا مورد تأكيد بيشتري قرار گرفته و آن اين است كه خداوند متعال به امام حسين عليه السلام وجود مقدس امام زمان عليه السلام را عنايت فرموده است؛ كسي كه وقتي به كعبه تكيه مي‌زند مي‌فرمايد اگر مي‌خواهيد همه‌ي انبياء و اولياء گذشته را ببينيد، بياييد مرا ببينيد. همه‌ي آن صفات كمال و جمال در اين وجود مقدس وجود دارد.


ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:, :: 7:49 :: نويسنده : مهردادفلاحی

توسط: چفیه گرافیک| در: | موضوع:سیاسی




 


ادامه مطلب ...

 

امام خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی:
این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلبها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: «حضور عظیم و خروشان مردمی در  9 دی 88، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.»

 


ادامه مطلب ...
پيوندها