حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

بلومبرگ:
صادرات نفت ایران در بالاترین سطح در 3 سال گذشته قرار دارد

خبرگزاری فارس: صادارت نفت ایران به بالاترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، که رکوردی محسوس در نوع خود محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: صادرات نفت ایران در بالاترین سطح در 3 سال گذشته قرار دارد



ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام پناهیان در اولین شب خاطره پیاده‌روی میلیونی اربعین؛
ناگفته‌هايي از پياده‌روي اربعين/ زيارت كربلا عُجب را از انسان می‌گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شب جمعه‌ي گذشته در "اولین شب خاطره‌ي پیاده‌روی میلیونی اربعین" که به همت هیئت دانشجویان دانشگاه هنر و چند هیئت دانشجویی دیگر، در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار شده بود، حضور یافت و به عنوان سخنران بخش پایانی "اولین شب خاطره‌ي پیاده‌روی میلیونی اربعین" به ذکر خاطرات و نکاتی از پیاده‌روی اربعین پرداخت. 



ادامه مطلب ...

وقتی صهیونیست‌ها، کینه تاریخی از ملت ایران را بیرون می‌ریزند؛
هدیه نتانیاهو به اوباما: سند قتل‌عام ده‌ها هزار ایرانی در 13 فروردین

بغض و کینه صهیونیست‌ها به تاریخ کهن و تمدن شکوه‌مند ایران و حسادتی که به مردم ایران به واسطه پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای تاریخی آنان به‌ویژه پس از انقلاب اسلامی دارند، موضوعی نیست که بتوان آن را پشت اظهارات به ظاهر دوستانه مقامات اسرائیلی درباره مردم ایران پنهان کرد؛ مساله‌ای که در دیدار اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا هم به وضوح به نمایش گذاشته شد.



ادامه مطلب ...

چرا قلاده‌هاي طلا را بايد ديد / 2
حاشيه‌هاي منتشر نشده از دومين اكران خصوصي قلاده‌هاي طلا

گزارش زير حاشيه‌نگاري منتشر نشده‌اي از دومين اكران خصوصي فيلم سينمايي "قلاده‌هاي طلا" پيش از برگزاري جشنواره فيلم فجر است كه رجانيوز هم‌زمان با اكران اين فيلم منتشر مي‌كند:

ساعت 14:30 جمعه 7 بهمن، استوديو بهمن تهران؛ اين ظاهراً دومين اكران خصوصي "قلاده‌هاي طلا"ست. سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با جواد شمقدري معاونش در رديف اول نشسته‌اند و كنار آن‌ها فريدون جيراني و مسعود فراستي و محمد خزاعي تهيه كننده‌ي فيلم و چند نفر ديگر. وحيد جليلي سمت چپ سالن نشسته و پشت سرش حجت‌الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان. ابوالقاسم طالبي كارگردان هم عقب‌تر از بقيه كنار دو تن از عوامل فيلمش پشت ميز صداي استوديو نشسته و حدود 15 نفر ديگر نيز از رسانه‌اي و سينمايي‌ها در گوشه‌هاي سالن به تماشاي فيلمي كه سياسي‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران عنوان گرفته، نشسته‌اند.

 



ادامه مطلب ...

از ملی شدن نفت تا نقطه اوج توليد/ كليد قفل "اقتصاد بدون نفت" در تقويت توليد ملي و افزايش بهره‌وري

ارسلان ظاهري بيرگاني: کشور ایران، از لحاظ «مجموعه ذخایر نفت و گاز» در جهان اول است(1) اما وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی از گذشته موجب شکل گیری یک "اقتصاد تک محصولی" شده است. در کشور ما، متاسفانه سال‌هاست که همچنان نفت را به صورت خام صادر و درآمد حاصل از آن را نیز در "بودجه جاری" مصرف می کنیم، این در حالی است که "اقتصاد تک محصولی" از متزلزل ترین انواع اقتصادها است و کشورهایی با چنين پايه‌ي اقتصادي جزو کشورهای وابسته جهان به شمار می روند و بحران های اقتصادی همیشه تهدید کننده این گونه مدل های اقتصادی است.



ادامه مطلب ...

40دليل براي ضرورت گريه بر سيدالشهداء(ع)

جلد دوم كتاب «گريه بر سالار شهيدان چرا؟» درباره بررسي تفصيلي چهل مورد فلسفه و دليل گريه براي امام حسين(ع) منتشر شد.
به گزارش مشرق، اين كتاب نوشته‌ي مرتضي مهدوي يگانه با 40 دليل و فلسفه همراه است كه از جمله‌ي آن‌ها اين عنوان‌ها هستند: گريه بر سالار شهيدان يك فرهنگ و مكتب است، پاسداري از حماسه‌ي حسيني است، اعلام موضع است، بهترين عامل جذب دل‌هاست، گريه براي آرمان‌هاست، عامل وحدت و استكبارستيزي است، به دليل مظلوميت آن حضرت است، گريه‌ي محب بر محبوب است و هماهنگي با تمامي عالم آفرينش است.



ادامه مطلب ...

 

ضرب الاجل۴۸ ساعته امت حزب الله برای وزارت ارشاد
 
برادران شما، در ستاد انصار حزب الله با حمايت امت حزب الله بدواً در اقدامي دلسوزانه از تمام دستگاه هاي مسئول (اعم از مجلس شوراي اسلامي، قوه ي قضائيه و حتي قوه مجريه) خواسته اند تا براساس قوانين جاري كشور جلوي اكران اين دو فيلم فاسد گرفته شود.

فرايند بي نتيجه 

پایگاه خبری انصارحزب الله: پس از اعلام خبر دريافت مجوز اكران عمومي دو فيلم مستهجن و ضد ارزشی گشت ارشاد و زندگي خصوصي در۱۴ اسفند ماه سال جاري، ستاد انصار حز ب الله ایران به نمايندگي از مردم متديني كه ضمن تماس با اين مجموعه نگراني خود از روند كنوني را اعلام نموده بودند شكايتي را تنظيم و راسا به دادستان كل كشور و معاون اول قوه قضاييه حجج الاسلام اژه اي و سيد ابراهيم رئيسي تسلیم نمود . براین اساس درحالی از اين دو مقام مسئول خواسته شده بود تا با توقيف اين دو فيلم قلب امام و شهدا و مردم متدين را شاد كنند که مجلس شوراي اسلامي در قبال اين اشاعه محرز فحشا و منكرات از سوي وزارت ارشاد، تنها با اعلام بيخبري، از هر گونه اقدام مقتضي خود داري كرد و انفعال را انجام وظيفه قانوني خود ترجيح داد و در نتيجه اكران اين دو فيلم از ۲۵ اسفند ماه سال جاري در سينماهاي كشور آغاز شد.



ادامه مطلب ...

به گزارش مشرق ؛ حجت الاسلام مرتضی وافی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: پس از قرائت زیارت آل یاسین برنامه تحویل سال آغاز می‌شود و سپس آیت الله مکارم شیرازی به اقامه نماز و ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مسجد جمکران در قالب دومین طرح ملی در آرزوی بهار به اجرا در می‌آید که تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۱ ادامه خواهد داشت.



ادامه مطلب ...

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امام جمارانی در مصاحبه با ویژه نامه ای تحت عنوان 'امین امام' که از سوی دفتر نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شد گفته است:

یکبار حاج احمد آقا برای من نقل میکردند، «درسال 55 که من، برادرم و آیت الله موسوی بجنوردی به بعلبک لبنان رفتیم ما کنار خیابانی نشسته بودیم، مرد عربی پیش ما آمد و نشست. حاج آقا مصطفی گفت: این مرد عرب به نظرم چیزهایی بلد باشد، زیرا چشمهای جذاب و گیرایی دارد، علی القاعده باید از او استفاده کنیم. آقا مصطفی با آن مرد عرب گرم گرفت و عرب شروع به صحبت کرد. او میگفت شما دنبال اهدافی هستید که این اهداف، اهداف خیلی مهمی است و نزدیک است به آنها دست پیدا کنید. حاج آقا مصطفی گفت: ازکجا این خبر را میدهید؟ گفت: وقتی به اهدافتان میرسید دیگر شما نیستید! حاج آقا مصطفی با شوخی گفتند من کجا هستم؟ مرد عرب میگوید سال آینده در همچین روزی شما اصلاً نیستید. حاج آقا مصطفی از این حرف تعجب کرد؛ حاج احمد آقا پرسید من چه طور؟ او گفت: بله! تو هستی و خیلی بزرگ میشوی. واقعیت نیز این بود سال آینده در چنین روزی حاج آقا مصطفی نبودند.



ادامه مطلب ...

با حضور سران سه قوه تشکیل شد؛
باید تلاش شود تا با برنامه ریزی دقیق از فضای سایبری در راستای اهداف و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده كرد.

به گزارش گرداب، اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور سران سه قوه و به ریاست رئیس جمهور تشكیل جلسه داد.

این جلسه که عصر دیروز (شنبه) با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دكتر "محمود احمدی نژاد"، رئیس شورای عالی فضای مجازی به اهمیت و جایگاه این شورا در كشور اشاره كرد و گفت: «همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط فعلی كشور و جهان، فضای مجازی از جایگاه ویژه برخوردار است، به طوری كه امروزه ابعاد گسترده آن در زندگی فردی و اجتماعی انسانها نقش بسزایی را ایفا می كند.»



ادامه مطلب ...

بین سال های 2005 تا 2007 حدود 306 شهرک نشین یهودی رسما از دین یهود خارج شدند. از این تعداد 249 نفر دین مبین اسلام و 48 نفر دین مسیحیت را برای خود انتخاب کردند.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که مسلمان شدن یک دختر یهودی، موجب به وجود آمدن جنجال در رژیم صهیونیستی شده است.



ادامه مطلب ...

از کساني که به اين عمل خبيث مبتلا بود، شخص عمر بن خطاب است که در حالت مستي با استخوان شتر فرق سر "عبد الرحمان عوف" را شکافت سپس نشست و بر کشته هاي بدر گريه مي کرد. خبر به رسول خدا (ص) رسيد، حضرت خشمگين شدند و در حاليکه عبايشان روي زمين کشيده مي شد، نزد عمر آمدند و با وسيله اي که در دست مبارکشان بود بر سر عمر کوبيدند.
به گزارش شيعه آنلاين، از محرمات شرعي به نص قرآن کريم شرب خمر است، و يکي از علل تحريم آن عادت عرب قبل از اسلام به نوشيدن آن است و چون اين عادت اندکي پس از آمدن اسلام هنوز رواج داشت، تحريم آن طي مراحلي از طرف خداوند آغاز شد.




ادامه مطلب ...

 

یکی از سیاست‌های رسانۀ ملی برای تولید برنامه، در نظر گرفتن مناسبت‌های تقویمی است تا بدین وسیله، تولیدات فرهنگی ویژه‌ای داشته باشد. مانند مناسبت‌های مذهبی که شامل ولادت‌ها، شهادت‌ها و سالروز وقایع مهم تاریخ اسلام بوده و با توجه به اهمیتی که رسانۀ ملی برای هر یک از آنها قائلند، دورۀ زمانی خاصی را به آن مناسبت اختصاص می‌دهد. در این میان، برخی از رویدادهای ملی هم به چشم صدا و سیما مهم آمده و برای پاس‌داشت آنها، فعالیت‌هایی انجام می‌دهد. البته در بین مناسبت‌های ملی، عید نوروز جایگاه ویژه‌ای دارد و به خاطر دورۀ زمانی گستردۀ آن و عمق نفوذی که در بین مردم دارد، توجه خاص رسانۀ ملی را در بر داشته است.
در طول سالیانی که صدا و سیما برای مناسبت‌های گوناگون برنامه می‌سازد، یک نقد اساسی به آن وارد شده و آن عدم تناسب فرهنگی تولیدات رسانۀ ملی با ارزش‌های دینی و ملی ماست. به عبارت دیگر، منتقدان برنامه‌های صدا و سیما معتقدند وقتی قرار است مثلاً تلویزیون جمهوری اسلامی در مورد عاشورا و عزاداری‌های مربوط به آن برنامه بسازد، در بهترین شرایط، به سطح مسائل اکتفا کرده و به نکات عمیقی که در این بین وجود دارد نمی‌پردازد. و یا اگر قرار است فضای فرح‌بخشی را بر برنامه‌های خود حاکم کند تا به این طریق، حق شادی ایام نوروز را ادا کند، بعضی مواقع دچار لودگی شده و یا دست به دامن فیلم‌هایی می‌شود که در پس هیجانات تصویری، ضدارزش‌های بسیاری را به جامعه تزریق می‌کند.

 



ادامه مطلب ...

کاروان جهانی الی بیت‌المقدس وارد تهران شد

به گزارش «شیعه نیوز» ، شاخه آسیایی کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس» در ادامه مسیر خود وارد تهران شد و قرار است امروز در مهمترین برنامه خود با مشاور مقام معظم رهبری دیدار کند.

بنابر این گزارش در این کاروان نمایندگانی از اندونزی، هند، مالزی، فیلیپین، ژاپن، پاکستان، سریلانکا و بنگلادش، آذربایجان، عراق، بحرین، عربستان افغانستان و تاجیکستان حضور دارند.

در این مراسم که با شعارهایی در حمایت از فلسطین همراه بود که از جمله آنها «FREE FREE PALISTAINE» و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود.



ادامه مطلب ...

بولتن : بعد از درگذشت مرحوم حاج احمد خمینی، افراد و گروه‌هایی خاص كه عقده زیادی نسبت به امام و فرزند عزیزش داشتند، سعی كردند این كینه خود را در قالب شایعه و دروغ به جامعه القا كنند. بعضی‌ها مدعی شدند كه حاج احمد در اواخر عمر از برخی تصمیمات خود پشیمان شده بود و برخی هم سعی كردند با توجه به انتقادهای حاج احمد خمینی، درگذشت ناگهانی او را به نظام اسلامی نسبت بدهند!

توطئه دسته اول با توجه به متن صریح وصیت‌نامه و رنج‌نامه و شهادت دوستان و نیز شهادت مخالفان او از جمله آقای منتظری و دفتر وی، خنثی شد. چرا كه اگر حاج احمدآقا حقیقتا پشیمان شده بود و اختلافات بین او و آقای منتظری هم حل و فصل شده بود، دیگر نیازی نبود كه آقای منتظری تا آخرین لحظه و دفتر وی هم تا همین الان، از رنجنامه او و خود او كینه به دل داشته باشند!

 



ادامه مطلب ...

خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: جوامع امروز می دانند که آنچه به فریاد آنان می رسد عدالت اسلام و قرآن است و اين حرکت يعني بيداري اسلامي تا آمدن منجی جهانی حضرت ولی عصر (عج) ادامه دارد.
 

 

به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» آیت الله امامی کاشانی در خطبه هاي نماز جمعه امروز تهران با بيان اينكه این اسلام است که بیداری و حرکت را در ملتها ایجاد کرده گفت: دنیای امروز در شرایط تأسف آوری قرار گرفته و آنان که مسلمان نیستند و حکومتهایی غیراسلامی دارند به هیچ چیز معتقد نیستند.
 



ادامه مطلب ...

با حکم امام خامنه‌ای؛
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، ترکیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج ساله دیگر معرفی کردند.

به گزارش گرداب، "حضرت آیت الله خامنه ای"، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی ترکیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج ساله دیگر معرفی کردند.



ادامه مطلب ...
شنبه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 23:42 :: نويسنده : مهردادفلاحی

نرم‌افزار بیانات امام خامنه‌ای ویژه تلفن‎همراه/ انتقال اطلاعات با سرعت 1 ترابایت در ثانیه/ بازگشت دکمه استارت به ویندوز 8/ پاسخ به سوالات دینی در نوروز با پیامک/ خرید خود را به چرخ هوشمند فروشگاه بسپارید/ محافظ وای‌فای برای گل‌های خانگی/ ماسک تنفسی که موبایل شارژ می‌کند و...
به گزارش گرداب، آخرین بسته خبری سال 1390 با عنوان حاشیه‌های وب 13 با خبرهایی از دنیای رنگارنگ وب تقدیم کاربران گرداب می‌شود.
 
امید است که در سال آتی در سایه مجاهدت و تلاش مسئولین امر و فعالان عرصه مجازی شاهد پیشرفتهای بیش از پیش آی‌تی کشور عزیزمان باشیم.



ادامه مطلب ...

وقتی پخش "شبکه یک"، ضرغامی و شورای نظارت را دور می‌زند

پخش مجدد سریال "زیر تیغ" از شبکه اول سیما که در طول روز دو بار نیز (نیمه شب و صبح هر روز) تکرار می‌شود، در حالی است که این اقدام ناقض مصوبه شورای نظارت بر صداوسیما است و به‌نظر می‌رسد برخی عوامل پخش و تأمین برنامه، بی‌سر و صدا مصوبه مزبور را دور زده‌اند.



ادامه مطلب ...

تصویر/ محفل انس با قرآن بر عرشه ناو جماران

محفل انس با قرآن بر عرشه ناوشکن جماران در آب های نیلگون خلیج فارس در بندرعباس و با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

انديشكده مطالعات راهبردي و بين‌الملل، تأثيرات ايران بواسطه قدرت نرم و ديپلماسي عمومي فعال در آمريكاي جنوبي بيش از حد تصور آمريكا بوده است و اگر ايران به دنبال افزايش روابط خود با كشورهاي اين حوزه باشد، مشكلات بسياري براي آمريكا بوجود مي‌‌آيد.

به گزارش مشرق، مركز مطالعات راهبردي و بين‌الملل[1] گزارشي تحت عنوان "تأثير ايران در قاره آمريكا" به قلم "استيفن جانسون"[2] منتشر كرد.

بنابر اين گزارش، ريشه قرابت و روابط اقتصادي، نظامي، سياسي و حتي هسته‌اي ميان ايران و كشورهاي آمريكاي جنوبي به خصوص هسته اصلي اتحاديه آلبا " اتحاد بولیواری برای ملت‌های آمریکا" به دهه 1950 و حكومت محمد رضا شاه پهلوي برمي‌گردد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی

جديدترين ادعاي ضد ايراني دولت آذربايجان

مقامات آذربایجان مدعی شدند که ۲۲ نفر از شهروندان این کشور را مرتبط با ایران دستگیر کرده‌اند که در تلاش برای حمله به سفارت آمریکا و اسرائیل بوده‌اند.
به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه خبر داد که مقامات آذربایجانی ۲۲ نفر را دستگیر کرده‌اند که مظنون به تلاش برای حمله به سفارت‌های آمریکا و اسرائیل در آذربایجان هستند.

این خبرگزاری به نقل از مقامات آذربایجانی مدعی شد که سپاه ایران پشت این طراحی بوده است.
 



ادامه مطلب ...

آخرین تحولات قیام مردم عربستان/ تظاهرات سراسری در شنبه آینده

تظاهرات سراسری عربستانی‌ها شنبه آینده/ 30هزار زندانی سیاسی در عربستان/ هراس آل سعود از گسترش موج اعتراضات/ دانشگاههای عربستان؛ پایگاه جدید معترضان / آشفتگی آل سعود از گسترش اعتراضات/ مراسم عروسی به صحنه اعتراض علیه آل سعود تبدیل شد/ عربستان در آستانه یک خیزش بزرگ/ اعتراف شاهزاده سعودی به وجود فساد گسترده در عربستان/ عربستان هسته ای با هزینه 140 میلیارد دلاری مهمترین خبرهای عربستان سعودی در دو روز گذشته است.

 



ادامه مطلب ...

جوان مصري با شنيدن خطبه عربي رهبر انقلاب چه كرد

جوان مصري با شنيدن خطبه عربي رهبر انقلاب چه كرد/حكايت مظلوميت مسلمانان كوزوو/ جايگاه سخنان امام خامنه‌اي در خانه انقلابيون بحرين

مهدي خانعلي زاده: "اینجا تهران است اما نه تهرانی که پایتخت یک کشور به نام ایران باشد. اینجا تهران است یعنی پایتخت قلبی همه مسلمانان انقلابی جهان"؛ اين را یک جوان مصری در صف ورود به سالن مرکز همایش‌های برج میلاد وقتی که مي‌بيند روی کارتم نوشته شده "IRAN" مي‌گويد. جوانی که پرچم قرمز و مشکی کشورش را بر دوش انداخته و پرچم ایران را با شوق در دست راستش گرفته و تکان می‌دهد.



ادامه مطلب ...

آخرالزّمان، از زبان پیامبر(ص)

روزگاری که دینتان: پول، قبله‌گاهتان: زنان و کاسبانتان: رباخوار مي‌شوند.

غربت چیست؟ پیامبر(ص) فرمود: «اسلام غریب ظهور کرد و در آخرالزّمان نیز غریب خواهد شد. چه بسیارند مسلمانان که از اسلام جز پوسته‌ای وارونه بر خویش ندارند.»

از علی(ع) پرسیده شد: آن زمان چه زمانی است؟ پاسخ گفته شد: «زمانی است که پست‌فطرتان همه جا را پر مي‌کنند؛ بزرگواران کمیاب مي‌شوند؛ روزگاری است که پادشاهان چون درّندگان، تهیدستان، طعمة آنانند؛ راستی غارت مي‌شود و دروغ، فراوان مي‌گردد. مردمانشان با زبان، تظاهر به دوستی دارند؛ امّا در دل، دشمن هستند. گناه همه جا را فرا مي‌گیرد و علنی به گناه افتخار مي‌کنند و اسلام را چون پوستینی واژگونه مي‌پوشند.»1



ادامه مطلب ...

آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است؟ + تصاویر

از هارپ (HAARP) چه می دانیم؟ آیا این تکنولوژی مخوف واقعیت دارد؟ دستکاری در آب و هوا تا چه میزان ممکن است؟ آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های غافلگیرانه آتی است؟ برای راز گشایی از این سوالات با گزارش های ویژه مشرق همراه شوید....
 
انستيتو تحقيقات استراتژيك كالج جنگ ارتش آمريكا داراي نشريه‌اي داخلي با نام "انقلاب در امور نظامي" است. به عنوان مقدمه‌اي بر اين گزارش بخشي از يكي از مقالات اين نشريه بسنده خواهد بود:



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 18:8 :: نويسنده : مهردادفلاحی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در بررسی وقایع منطقه  "یمن" از دیدگاه روایات ائمه معصومین (ع) چندین حدیث مستند وجود دارد که نشان دهنده اهمیت نقش تحولات این کشور در عصر منتهی به ظهور حضرت حجت(عجل الله) است .

امام صادق علیه السلام در این مورد فرمود: خـمـس قـبل قیام القائم علیه السلام : الیمانی و السفیانی و المنادی ینادی من السماء و خسف بالبیداء و قتل النفس ‍ الزکیة . پیش از قیام مهدی علیه السلام پنج رخداد بزرگ در پیش خواهد بود: بقیه در ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : مهردادفلاحی

آماده باش برای حمله نظامی به سوریه

آیا زمینه های وقایع سخت قبل از ظهور از مرز اردن وسوریه فراهم می آید؟!در حالی که مردم اردن از فقر نسبی رنج می برند و خدمات درمانی به بهانه های مختلف به اردنی ها ارائه نمی شود حضور دهها هزار نفر لیبیایی در اردن سوالاتی را به ذهن متبادر می سازد که شاید پاسخ به این سوالات بتواند معمای حضور مشکوک لیبیایی ها در اردن را آشکار سازد.

 

 




ادامه مطلب ...

عربستان درحال خارج شدن ازكنترل آل سعود

نويسنده و پژوهشگر مخالف سعودي با بيان اين كه علائم و نشانه هاي تغيير در مناطق مختلف عربستان ظاهر شده است، افزود: اوضاع در كشور هم اكنون در حال خارج شدن از كنترل و همه گير شدن اعتراض ها است.
به گزارش افکارنیوز ،حمزه الحسن دوشنبه در مصاحبه با العالم تاكيد كرد حوادثي كه در عربستان رخ مي دهد علائم و نشانه هاي تغيير و تحول است و اين تغيير در مناطق متعدد شكل هاي مختلفي به خود گرفته و درخواست ها در پايگاه هاي ارتباط اجتماعي (اينترنت) عملي شده است.



ادامه مطلب ...
ادامه ایران هراسی رسانه های غربی؛
آنچه آمریکا اکنون شاهد آن است افزایش و رشد روز‌افزون یک تهدید امنیت ملی خیالی است که باعث می‌شود مردم آمریکا باور کنند که هدف بعدی ایران خاک آمریکا خواهد بود.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، رسانه‌های آمریکا آنقدر در مورد ایران دست به خیال‌پردازی زده‌اند که تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می‌دهد اکثر مردم آمریکا اکنون نگرش مثبتی نسبت به ایران نداشته و آن را بزرگ‌ترین تهدید برای خود می‌پندارند.



ادامه مطلب ...

صبح امروز صورت گرفت؛
نفت باید از منبع درآمد و محل تأمین بودجه کشور خارج و به منبعی برای پیشرفت و اقتدار اقتصادی ایران تبدیل شود.

به گزارش گرداب، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت، با توانمندیهای این صنعت بسیار مهم و پیچیده از نزدیک آشنا شدند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:اسلام در اروپا, :: 19:10 :: نويسنده : مهردادفلاحی

موسسات آماری اروپا با اشاره به گسترش روز افزون مسلمانان در این قاره از فراتر رفتن تعداد مسلمانان ساکن در قاره سبز از عدد30میلیون نفر خبر دادند.
به گزارش «شیعه نیوز» ، مرکز آمار بلژیک "سی اینترنشنال" در گزارشی از روند گسترش اسلام در اروپا اعلام کرد:در سالهای 2010 و 2011 ، این روند صعودی از 17درصد فراتر رفته است که این عدد در نوع خود رکورد محسوب می شود.
 



ادامه مطلب ...

چند سؤال ساده از كساني كه پيروزي گفتماني جبهه پايداري عصباني‌شان كرده است
 

روز پنج‌شنبه، هنوز ساعتی از مطلب عذرخواهی‏گونه الیاس نادران در قبال يادداشت بد اخلاقانه‌اش عليه جبهه پايداري نگذشته بود كه سایت دیگري از حامیان جبهه متحد كه منتسب به طيف آقاي قاليباف است، دست به کار شد تا جبهه پایداری را "مارگیر"، "بولتن‏نویس"، "اخباری‏مسلک"، "منحرف"، "مرتجع"، "سطحی‏نگر"، "کاسب‌کار"، "بانی سیاست‏ورزی مبتذل"، "خودپیروزبین"، "تئوریزه‏گر مبانی شانتاژ" و... لقب دهد و حامیانش را با اعضای سازمان مجاهدین خلق و مسعود رجوی مقایسه کند! همان حامیانی که با "هزینه هنگفت میلیاردی" جزوه‏های‌شان را "میلیونی" توزیع کرده بودند!



ادامه مطلب ...
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:فتح‌المبین,جنگ نرم,بسیج مستضعفین,, :: 18:38 :: نويسنده : مهردادفلاحی

پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به امام خامنه‌ای؛
حضور آگاهانه در انتخابات، عملیات فتح‌المبین ملت ایران در جنگ نرم بود و ملت بسیجی ایران آماده است تا فرمان عملیات الی بیت‌ المقدس را از ولی امر خود دریافت کند.
به گزارش مهدي موعود، متن پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ ملت ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



ادامه مطلب ...

فايننشال تايمز اذعان کرد؛
مناقشه‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی در مورد آمادگي‌هاي جبهه داخلي براي اين جنگ و نگراني از حملات انتقام‌جويانه ايران به اسرائیل است.

به گزارش گرداب، روزنامه "فايننشال تايمز" در گزارشي با اشاره به افزايش نگراني هاي رژيم صهيونيستي از واکنش هاي انتقام جويانه ايران به شهرهاي سرزمين هاي اشغالي در صورت هر حمله احتمالي به اين کشور و هدف قرار دادن تأسيسات هسته اي آن مي نويسد: در حالي که مسئولان آمريکايي گزينه حمله نظامي به ايران را بررسي مي کنند، مناقشه ها در داخل سرزمين هاي اشغالي در مورد آمادگي هاي جبهه داخلي اسرائيل براي اين جنگ و نگراني از حملات انتقام جويانه ايران به سرزمين هاي اشغالي است.



ادامه مطلب ...

وزیر دفاع عنوان کرد:
آمریکا در برخورد با مسائل جدیدی که ایران دنبال می‌کند کاملا با فضای جدیدی روبه رو می‌شود که مجبور است برای این فضای جدید فکری بکند.

به گزارش گرداب، سردار "احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص تلاش آمریکا برای  برنامه‌‌ریزی و تقویت ارتش این کشور در خلیج فارس با توجه به قدرت و دستاوردهای نظامی ایران، گفت: «آمریکایی‌ها این روزها به شدت از این واهمه دارند که اتفاقی در منطقه بیفتد و آن ها در مقابل آن اتفاق نتوانند مواضع قاطع جمهوری اسلامی را برتابند.»



ادامه مطلب ...

مأموريت خاتمي به عوامل مرتبط با فتنه‌اش براي پاسخ و رفع و رجوع كردن ماجراي رأي دادنش

محمد خاتمي كه روز گذشته با حضور در يك مدرسه در منطقه دماوند استان تهران رأي خود را به صندوق انداخت و انتظار نداشت كه رأي دادنش در يك روستا به اين سرعت رسانه‌اي شود و در پي آن مورد انتقاد و اعتراض‌هاي شديد رسانه‌هاي جريان فتنه قرار بگيرد، براي رفع و رجوع كردن اين ماجرا تدابيري در نظر گرفته است.



ادامه مطلب ...

 

"وقتی داشتم به روی صحنه می آمدم، به این فكر می كردم كه چه باید بگویم. اینكه از پدر و مادرم، دخترم، همسر مهربانم یا عوامل این فیلم صحبت كنم. اما اكنون ترجیح می دهم از مردم كشورم بگویم؛ مردم کشور من مردمانی صلح‎جو هستند."

این ها برخی از سخنان اصغر فرهادی در هنگام دریافت جوایز گلدن گلوب و اسکار است، جوایزی که سبب شده است تا فرهادی مردم ایران را مردمی صلح‌طلب، مهربان و حائز بسیاری از صفاتی عنوان کند که شاید ذره‌اي از آن در دنیای رسانه ای امروز به چشم نمی خورد. این سخنان در کنار میل بسیار زیاد ایرانیان به قهرمان پروری سبب شده است تا فرهادی برای لحظاتی هم که شده، به عنوان افتخار بخشی از جامعه ایرانی شناخته شود و بالاخص فضای مجازی ایرانیان پر باشد از تبریکات فراوان و حس غرور و افتخار برای به دست آوردن چنین جوایزی که شاید تا‌کنون بی نظیر بوده است

 



ادامه مطلب ...
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : مهردادفلاحی

عده‌ای از وهابیون عربستانی طی شب‌های گذشته اقدام به توزیع کتابچه، مقاله و لوح‌های فشرده 'حاوی مطالبی علیه شیعیان' در اطراف کعبه و مسجدالنبی و در میان نمازگزارن و زائران کردند.

خبرگزاری رسا نوشت:

دولت آل‌سعود و علمای وهابی درباری این کشور که به هجمه‌های گسترده علیه شیعیان سراسر جهان بویژه شیعیان عربستان ادامه می‌دهند در شبهای گذشته به انتشار مقالاتی ضد تشیع در کعبه و مسجد النبی(ص) پرداخته‌اند.
افراد فتنه‌انگیز وابسته به نظام آل‌سعود در ساعت های 11 شب و 2 بامداد در اطراف کعبه حضور می یابند و کتابچه و مقالاتی که درباره اعتقادات و خطرات پیروان اهل بیت (ع) بر جامعه است را توزیع می کنند.



ادامه مطلب ...
پيوندها